Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nízkonákladová influencer marketing kampaň pro firmu Armed King, s.r.o.
Zajícová, Veronika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Influencer marketing je celosvětově čím dál častěji využívanou formou propagace produktů či služeb menších i větších firem a společností. V posledních pár letech se ale začíná jednat o formu stále nákladnější, což může být problematické nejen pro začínající startupy, ale i malé a střední podniky s obecně nižšími reklamními rozpočty. Cílem práce je proto navrhnout nízkorozpočtovou kampaň s influencery pro firmu Armed King, s.r.o., zabývající se prodejem airsoftového zboží a služeb. Kombinace influencer marketingu a dosud jen velmi omezeně pokrytého tématu airsoftu je velmi ojedinělá. V této práci tak bude podrobněji prozkoumáno, zda i v případě tak specifického odvětví, jako je airsoft, bude nezanedbatelná. Vzhledem ke specifické legislativní a marketingové situaci na airsoftovém trhu práce zároveň prozkoumá jednotlivé sociální sítě s cílem zjistit, zda jsou pro spolupráce s influencery vhodné. K samotnému sestavení kampaně bude v práci využito sestavení person, na jejichž základě dojde k definici vhodných skupin influencerů pro potřeby firmy Armed King. Práce bude zkoumat dvě výzkumné otázky, týkající se jak vhodnosti zapojení influencerů pro malé firmy s nízkými marketingovými rozpočty, tak vhodnost využití pouze barterové formy spolupráce v případě firmy Armed King. Práce bude také doplněna o...
Proposal for Improving the Communication Mix of a Selected Company
Jeřábek, Jakub ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the optimization of the communication mix of a selected company. It consists of three main parts. The first of them is the theoretical part, in which concepts and terms relevant to the given topic are described. The following is a part focused on the analysis of the current state of the company. In the last proposal part, specific proposals for improving the communication mix for the given company are presented.
Marketing Plan of the Selected Company
Koutný, Alexandr ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on marketing communication and strategy in the selected company - the MP Education Center operating in Prostějov. This thesis consists three main parts. First one is theoretical part which consists of terms and concepts which are described. The second part of the work deals with the analysis of the current state of the company. In the last part of this thesis, or the proposal part, there are specific proposals for improving the use of marketing tools.
Rebranding vybrané sportovní společnosti.
Šedý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybrané sportovní společnosti Cíle: Cílem práce je vybudovat částečný rebranding společnosti Flyboard.cz Metody: V práci byly využity kvalitativní metody výzkumu. Přesněji bylo využito hloubkových interview s majitelem společnosti, panem Filipem Mentzlem a jednatelem společnosti, panem Štefunem Hornikem. Dále proběhla analýza interních dokumentů, stávajících prvků společnosti Flyboard.cz a všech komunikačních kanálů společnosti a její hlavní konkurence na trhu s vodními sporty. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je provedení částečného rebrandingu společnosti Flyboard.cz a jejích hlavních komunikačních kanálů. Mezi ty patří webová stránka a sociální sítě Facebook a Instagram. Klíčová slova: Adrenalinové sporty, webové stránky, identita, značka, digitální marketing, online marketing
Potenciál Guerilla marketingu
HAVLÍKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.
Digitální komunikace vybraných českých hudebních interpretů cílících na zahraniční trh za rok 2021
Vojík, Vít ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem práce je popsat situaci na českém hudebním trhu z hlediska využívání sociálních médií tuzemskými interprety pro jejich propagaci do zahraničí. Teoretická část se věnuje důležitosti budování osobní značky pro růst digitální komunity interpretů a následně předkládá teoretické poznatky o tvorbě obsahu pro sociální média. Praktická část analyzuje komunikaci 3 vybraných tuzemských interpretů cílících na zahraniční trhy v roce 2021. Získaná data jsou porovnávána mezi sebou a s teorií. V závěrečné části jsou popsána autorova komunikační doporučení.
Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Stachurová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním projektu. Cílem práce je využít poznatky získané výslednou analýzou vynaložených finančních nákladů, aplikovat je na budoucí projekt Viladomů Řevnice a navrhnout praktické kroky ke zlepšení využití jednotlivých nástrojů. Práce poukazuje na široké možnosti využití digitálního marketingu v oboru realitního prodeje pro budování značky realitní kanceláře a stále databáze investorů a poptávajících. Teoretická část práce se zabývá teoretickým ukotvením digitálního marketingu a jednotlivých použitých nástrojů. Praktická část analyzuje proběhlý projekt Byty Hejtmánkova, segmentaci cílové skupiny, použité nástroje a vynaložené finanční zdroje. Poté představuje nový realitní projekt Viladomy Řevnice a aplikuje získané poznatky do tvorby konkrétních doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití digitálních nástrojů a organizaci prodeje v rámci projektu. Závěrem je zpětně zhodnocen průběh prodeje projektu Byty Hejtmánkova a shrnuty poznatky pro budoucí využití v rámci celé developerské společnosti
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Hrdlička, Michal ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou vytvořit komunikační plán pro sezonu 2022/2023. Tento plán povede ke správnému využití sociálních sítí, ale také k rozšíření obsahu a větší aktivaci partnerů. Metody: Pro zhodnocení současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétněji roční analýza sociálních sítí, polo strukturovaný rozhovor se správcem sociálních sítí a analýzy poskytnutých statistik ze sociálních sítí. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je komunikační plán skrze sociální sítě hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou pro sezonu 2022/2023. Nově vytvořený komunikační plán je zaměřen jak na nízkou finanční nákladnost, jelikož hokejový klub do marketingové komunikace na sociálních sítích dává minimální finanční částky, tak především na hlavní chyby, které klub v současné chvíli na sociálních sítích dělá (nerozlišuje příspěvky na Facebooku a Instagramu, monotónní obsah, nulové zapojení partnerů klubu, absence komunikace v letním období a nepoužívání hashtagu na sociální síti Instagram). V komunikačním plánu jsou popsány...
Zelený marketing v digitální éře
Halamková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce Zelený marketing v digitální éře je přispět aktuálními poznatky k českému diskurzu v oblasti zeleného marketingu, prozkoumat vztah klasických marketingových teorií, zeleného směru a nových možností digitální éry, stejně jako analyzovat současnou situaci v oblasti zeleného marketingu na českém trhu. Teoretická část shrnuje historický vývoj zeleného marketingu, popisuje současnou situaci a přibližuje předpokládaný budoucí vývoj v této oblasti. Dále se zaměřuje na hlavní výzvy komunikace environmentálních témat a zasazuje je do kontextu digitální éry, nových médií a jejich výhod, které mohou být klíčem k vyřešení zmíněných problémů. V poslední řadě určuje principy odpovědné komunikace a efektivní komunikace na webu. Praktická část navazuje na teoretickou využitím vybraných principů z obou oblastí jako hodnotících kritérií pro analýzu způsobu a úrovně zelené komunikace na webových stránkách firem z různých odvětví. Výsledky analýzy poskytují ucelený přehled v podobě bodového hodnocení a doplňujících komentářů u jednotlivých odvětví. Praktickou část uzavírá vyhodnocení analýzy spolu s návrhy na zlepšení.
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Pokorný, Ladislav ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je zde vysvětlen princip fungování esportovní scény na příkladu konkrétní hry. Následná kapitola pak popisuje teoretické základy marketingu, které jsou dále v práci zkoumány. Praktická část nejprve představuje lokální esportovní scénu, její historii a aktéry a následně popisuje,jaké komunikačníaktivity tito aktéřivyužívají.Na základě provedených rozhovorů a deskriptivní analýzy bylo zjištěno, že se marketingová komunikace aktérů tuzemské scény pohybuje na profesionální úrovni a odpovídá mezinárodním standardům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.