Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivace sponzoringu v softballovém klubu v Praze
Novotná, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bude aktivovat sponzoring v softballovém klubu v Praze pomocí vytvoření nabídek sponzoringu na míru předem vybraným společnostem. Metody: Práce využívala metody kvalitativního charakteru. Nejprve se výzkum soustředil na analýzu stávajícího stavu sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze pomocí hloubkového rozhovoru s generálním manažerem klubu a krátkých rozhovorů se stávajícími sponzory o jejich spokojenosti. Poté na základě rozhovoru se specialistou na sponzoring a poznatky z rozhovorů s partnery byl sestaven seznam možných benefitů pro sponzory. Na závěr byly vytvořeny návrhy pro vybrané společnosti. Výsledky: Výsledky z provedeného výzkumu a analýzy současného stavu sponzoringu klubu poskytly východiska pro vytvoření návrhů aktivací sponzoringu pro vybrané firmy. Tyto návrhy zohledňují potřeby, cíle a filosofie jednotlivých firem a klubu. Klíčová slova: aktivace, sponzoring, softball, financování sportu, marketing
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Sekeráková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...
Dobrovolnictví jako alokace personálních zdrojů ve sportovních organizacích
Pecinová, Markéta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent) ; Maršíková, Kateřina (oponent)
Název: Dobrovolnictví jako alokace personálních zdrojů ve sportovních organizacích Cíle: Cílem disertační práce je na základě poznatků z výzkumu a literatury doporučit k pracovním pozicím ve sportovních organizacích nejvhodnější Belbinovy role. Metody: V disertační práci je využito kvalitativního a kvantitativního dotazování. Kvalitativní výzkum proběhne formou dialogu a následné diskuze Focus Group se zástupci sportovních organizací. Této skupinové diskuze se účastní 9 respondentů. Kvantitativní výzkum je proveden mezi dobrovolníky ve sportovních organizacích prostřednictvím písemného, elektronického dotazování a nástroje Click4Survey. Součástí dotazníkového šetření je Belbinův test. Dotazníkové šetření zahrnuje vzorek 305 respondentů. Výsledky: Výsledky kvalitativního výzkumu ukazují, že mezi pracovní pozice, které jsou nabízeny dobrovolníkům, patří pozice administrativního pracovníka, asistenta, dozorčího, organizátora a trenéra. Výsledky kvantitativního výzkumu ukazují, že nejvíce zastoupenou rolí u dobrovolníků, dle Belbinovy typologie, je role Realizátora. Mezi pracovní pozicí a rolí dobrovolníků neexistuje statisticky významný vztah, nicméně na základě poznatků z výzkumu a literatury jsou autorem k jednotlivým pracovním pozicím doporučeny nejvhodnější Belbinovy role. Klíčová slova:...
Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů
Růžička, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci českých fotbalových klubů na sociálních sítích. Metody: Hlavní metodou, která byla ve výzkumu použita, bylo elektronické dotazování, které probíhalo na sociálních sítích. Také byla provedena analýza současné komunikace pomocí sekundárních dat, aby bylo možné následnou interpretaci zasadit do kontextu. Výsledky: Data získaná z dotazníku poskytla obecný pohled na to, jak fanoušci vnímají marketingovou komunikaci na sociálních sítích českých fotbalových klubů. Rozložení sociodemografických znaků odpovídá realitě na sociálních sítích, a proto bylo možné vyvodit obecně platné závěry. Výzkum ukázal, že značná část fanoušků sleduje více klubů najednou. Také potvrdil, že všechny typy výstupů mají své početné publikum, a proto je důležité u nich zůstat. Sítě mají velký vliv na vztah fanouška s klubem i na jeho nákupní rozhodování. Bylo možné vyvodit obecná doporučení, která by mohla vést k hlubšímu budování vztahu s fanoušky, podpoře prodeje vstupného a merchandisingu a zvýšení množství sledujících na nejnavštěvovanějších platformách Facebook, Instagram a YouTube. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, marketingová komunikace, fanoušci, sledující
Management vybraného profesionálního basketbalového klubu v ČR
Koubová, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Management vybraného profesionálního basketbalového klubu v ČR Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je provést interní analýzu vybraného profesionálního basketbalového klubu a odhalit klíčové body, které mají vliv na vedení klubu. Následně zpracovat doporučení pro klub, aby efektivně zlepšil své vedení. Metody: V rámci výzkumu byla provedena analýza vnitřního prostředí podle McKinseyho rámce 7S. Pro sestavení analýzy byla použita sekundární a primární data. Primární data byla získána z polostrukturovaných rozhovorů. Na základě těchto získaných informací byla navržena doporučení, co by klub měl zlepšit pro své budoucí fungování. Výsledky: Na základě provedené analýzy bylo zjištěno, že klub má dobře nastavenou strukturu a sdílené hodnoty. Z prováděných rozhovorů bylo zjištěno, že všichni zaměstnanci v klubu uznávají stejné hodnoty a že každý ví, jakou zastává pozici a komu je podřízený. Problém byl zjištěn v nedostatku použitých technologií při komunikaci a ve velice nízkém rozvoji pracovních dovedností zaměstnanců. Klub neposkytuje žádnou formu seberozvoje svých zaměstnanců. Klíčová slova: McKinseyho rámec 7S, strategie, sdílené hodnoty, struktura, styl řízení, schopnosti, spolupracovníci, systémy
Marketingová komunikace serfového klubu
Růt, Eduard ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace surfového klubu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je připravit doporučení pro marketingovou komunikaci daného surfového klubu. Metody: V této práci byly použity kvantitativní i kvalitativní́ metody. Jednalo se o metodu online dotazování. Následně byl proveden polostrukturovaný rozhovor se členem vedení klubu. Výsledky: Při analýze klubu bylo zjištěno, že aktuální marketingová komunikace není strukturovaná ani nemá přesně definované cíle. Výsledkem práce jsou doporučení, která mají za cíl celkové zlepšení marketingové komunikace klubu, a tím pomoci klubu v jeho růstu i udržení své pozice jako hlavní neziskové organizace v prostředí českého surfingu. Doporučení jsou zaměřená především na vytvoření ucelené a pravidelné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: marketingová komunikace, surfing, neziskový selektor, sportovní klub
Rebranding vybrané sportovní společnosti.
Šedý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybrané sportovní společnosti Cíle: Cílem práce je vybudovat částečný rebranding společnosti Flyboard.cz Metody: V práci byly využity kvalitativní metody výzkumu. Přesněji bylo využito hloubkových interview s majitelem společnosti, panem Filipem Mentzlem a jednatelem společnosti, panem Štefunem Hornikem. Dále proběhla analýza interních dokumentů, stávajících prvků společnosti Flyboard.cz a všech komunikačních kanálů společnosti a její hlavní konkurence na trhu s vodními sporty. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je provedení částečného rebrandingu společnosti Flyboard.cz a jejích hlavních komunikačních kanálů. Mezi ty patří webová stránka a sociální sítě Facebook a Instagram. Klíčová slova: Adrenalinové sporty, webové stránky, identita, značka, digitální marketing, online marketing
Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice
Chládek, Filip ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice Cíle: Cílem práce je vypracovat doporučení pro kluby plánující rebranding. Doporučení budou vypracována na základě analýzy rebrandingu zkoumaných klubů - AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice. Analýza je zaměřena na to, jakým způsobem kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice využily potenciál rebrandingu. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu. Metoda hloubkového interview ve formě polo-strukturovaného rozhovoru sloužila ke zjištění informací o změnách značek zkoumaných klubů. Pro podrobnější přehled k tématu rebrandingu byla využita metoda případových studií. V této práci byly použity případové studie rebrandingu zahraničních klubů. Dále byly vytvořeny případové studie zkoumaných klubů. Další metodou byla analýza dokumentů, která zajistila spolehlivost a správnost informací k tématu rebrandingu. Poslední metodou byla diskuze v ohniskové skupině s experty a fanoušky. Tato metoda sloužila k lepšímu pochopení problematiky, získání dalších informací a různých postojů, pohledů a názorů k rebrandingu. Poznatky z diskuze byly využity k vytvoření závěrečných doporučeních. Výsledky: V rámci analýzy bylo zkoumáno, zda kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice, využily potenciál rebrandingu. Podle získaných...
Management vybrané mezinárodní sportovní akce softballu v době koronavirové pandemie
Sedláková, Klára ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management vybrané mezinárodní sportovní akce v softballu v době koronavirové pandemie Cíle: Hlavním cílem práce je zpracování konkrétních opatření a doporučení, jak zdokonalit management budoucích mezinárodních softbalových akcí v České republice na základě Mistrovství Evropy v softballu juniorek U18 2021, a poukázat na dopady Covidu-19 na pořádání konkrétní mezinárodní akce a nalézt jejich efektivní řešení pro budoucí účely. Metody: V této práci byla použita metoda kvalitativního i kvantitativního výzkumu dat. Kvalitativní výzkum byl proveden v rámci strukturovaného rozhovoru s hlavní organizátorkou akce. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí marketingového výzkumu, konkrétně metodou Bradyho modelu zjišťování spokojenosti účastníků s akcí, a to v podobě elektronického dotazování (sběr primárních dat). Kvantitativní výzkum této práce se dále skládal z výsledků vlastního nezúčastněného pozorování. Dále byla využita metoda SWOT analýzy. Sběr sekundárních dat probíhal analýzou odborných textů souvisejících s management a projektovým řízením sportovní akce. Výsledky: Výsledky práce poskytují ucelený pohled na proces i úskalí managementu mezinárodní softballové akce pořádané v době koronavirové pandemie. Ze získaných dat vyplynulo, že dopady Covidu-19 měly značný vliv na pořádání...
Průzkum trhu házenkářského sportovního oblečení v České republice
Filip, Robert ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Průzkum trhu házenkářského sportovního oblečení v České republice Cíle: Cílem této práce je získat ucelený přehled o situaci na českém trhu se sportovním oblečením pro hráče házené, který mohou využít jak stávající firmy, tak firmy, které by na tento trh chtěly vstoupit Metody: K získání primárních dat bylo využito metody kvalitativní v podobě hloubkového interview s majitelkou největšího internetového obchodu v České republice zaměřeného na házenou i kvantitativní metody v podobě dotazníkového šetření českých házenkářů. Jako zdroj sekundárních dat jsou využívána obchodní data z daného e-shopu. Výsledky: Klíčová slova: firma, zákaznické preference, loajalita ke značce, internetový obchod

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.