Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 216 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace a využití influencer marketingu u hydratačních nápojů PRIME
Soukup, Richard ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Influencer marketing je v dnešní době velmi rozšířeným a mocným nástrojem používaným zejména na sociálních sítích pro realizaci marketingových strategií. Tato práce rozebírá využití influencer marketingu ve spojitosti s nápoji značky PRIME založenou právě dvěma influencery. Součástí práce je popis ostatních aktivit marketingové komunikace této značky s důrazem na sportovní sponzoring a spolupráce se sportovci. Byla provedena analýza konkurence této značky ve Spojených státech a byly předloženy důvody, proč se značka rozhodla cílit především na Evropské sportovní kluby. Cílem práce bylo představit úspěch, jaký značka za svou krátkou existenci na trhu v zahraničí získala a porovnat ji s obecným vnímáním na českém trhu. Pomocí anonymního kvantitativního online dotazníkového šetření provedeného na 100 respondentech byl zkoumán efekt influencer marketingu a ostatních komunikačních nástrojů této značky na české spotřebitele, povědomí o zakladatelích značky a vnímání nabízených produktů. Výsledkem bylo zjištění, že český trh je seznámen s oběma zakladateli značky a influencer marketing působí na 66 % všech dotazovaných, nicméně ostatní komunikační nástroje této značky na české spotřebitele požadovaný efekt nemají. Dále bylo zjištěno, že produkty této značky nemají u českých spotřebitelů velký úspěch,...
Komunikace udržitelnosti v kávovém průmyslu
Mičolková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou udržitelné komunikace v kávovém průmyslu, s důrazem na značky Nespresso a Starbucks, a zkoumá, jak jsou tyto iniciativy vnímány spotřebiteli. Teoretická část práce se zaměřuje na green marketing a kávový průmysl, přičemž identifikuje specifické výzvy v rámci udržitelnosti v tomto odvětví. Praktická část práce kombinuje dvě hlavní metody výzkumu: obsahovou analýzu sociálních sítí a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Obsahová analýza sleduje udržitelnou komunikaci značek Nespresso a Starbucks na sociální síti Instagram, s cílem identifikovat, jaká témata a pomocí jakých klíčových slov značky udržitelnost komunikují a jaké jsou reakce uživatelů na tyto příspěvky. Kvantitativní výzkum pak zkoumá postoje a angažovanost veřejnosti vůči udržitelnosti v kávovém průmyslu a komunikačních inciativách značek Starbucks a Nespresso. Výsledky výzkumu této práce pak mohou poskytnout značkám údaje o preferencích a očekáváních spotřebitelů ohledně udržitelnosti a její komunikaci v tomto odvětví.
Anglicismy používané v českých online médiích
Matejićová, Andrea ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Anglicismy používané v českých online médiích" obsahuje dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Práce se v teoretické části zaměřuje na anglicismy z hlediska lingvistiky, jejich vývoj a způsoby adaptace do českého jazyka. V praktické časti je realizována excerpce anglicismů z vybraných online médií: ČT24, iRozhlas, Seznam Zprávy a Deník N. Tato média jsou vybrána na základě Oxfordské studie Digital News Report za rok 2023 a každé z nich je stručně charakterizováno. Excerpované anglicismy jsou rozřazeny do dvou kategorií: na adaptované a neadaptované anglicismy. Každý anglicismus je charakterizován pomocí online slovníků Cambridge Dictionary a Oxford Learner's Dictionaries, a dále interpretován v kontextu, ve kterém je užíván. Následuje kapitola vyhodnocení poznatků z praktické části. Celkem bylo excerpováno 29 anglicismů, nejvíce anglicismů bylo použito v soukromém médiu Deník N (27 výrazů), nejméně na veřejnoprávním zpravodajském webu ČT24 (13 výrazů). Většina anglicismů se týkala kulturně orientovaných textů, či textů se společenskou a menšinovou tematikou. Cílem této bakalářské práce je jednotlivé anglicismy popsat a interpretovat kontext jejich používání v českých mediálních textech.
Uživatelská zkušenost s AI technickou podporou v zákaznickém servisu: case study využití v České republice
Suková, Valentýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat uživatelskou zkušenost s využíváním AI zákaznické podpory v zákaznickém servisu. Tato forma zákaznické podpory v kontextu současného rozmachu umělé inteligence je aktuálním tématem, které je u jednotlivých demografických skupin vnímáno velmi odlišně. Práce se věnuje současnému využití AI technické podpory v České republice a jeho vnímání veřejností. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá základním vysvětlením využívaných pojmů. Dále představuje stručnou historii vývoje chatbotů a mapuje jejich postupnou implementaci do zákaznického servisu. Je zde také věnován prostor limitacím, ke kterým při využití umělé inteligence v zákaznickém servisu dochází. Praktická část práce je provedena formou kvantitativního i kvalitativního výzkumu, jejichž cílem je hlubší pochopení postoje jednotlivých účastníků k této problematice. Konkrétně bylo realizováno dotazníkové šetření a focus group. Po představení metodologie práce pokračuje analýzou výsledků těchto výzkumů a zodpovězením předem stanovených výzkumných otázek.
Humor vs strach/ změna apelu v kampani Agresivita zabíjí
Nováková, Beáta ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Cílem bakalářské práce je porovnat účinnost negativního a pozitivního apelu v kampani Agresivita zabíjí, která vznikla v rámci spolupráce České asociace pojišťoven, BESIP a Policie České republiky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy sociální reklama a emoce v marketingu. Také jsou zde popsány příklady českých a zahraničních kampaní na bezpečnost silničního provozu a informace o kampani Agresivita zabíjí. V rámci této kampaně vzniklo šest televizních a rozhlasových spotů, které se od sebe liší apelem, jeden je negativní a druhý pozitivní. Praktická část je ve formě kvalitativního strukturovaného rozhovoru s devíti respondenty ve věku 18-24 let. Respondenti byli rozděleni do tří skupin a každé skupině byla promítnuta jiná dvojice spotů. Po zhlédnutí obou spotů respondenti odpovídali na sadu otázek. Cílem bylo zjistit, který apel považují za účinnější. Po šesti týdnech respondenti sdělovali své pocity znovu, tentokrát bez předchozího zhlédnutí spotů tak, aby jejich odpovědi byly založeny pouze na tom, co si pamatují. Cílem praktické části bylo porovnat, který apel ve sdělení si respondenti pamatují po časovém odstupu.
Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Světelská, Denisa ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů" se zabývá kvalitativní analýzou vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. Z teoretického hlediska pokrývá vysvětlení pojmu brand a zabývá se také modely, které jsou využívány při tvorbě značek a brandingu. Zaměřuje se také na značkové komunity, jejich specifika a jejich přínos pro značky. Následně je detailně specifikován CrossFit, historie vzniku značky a další náležitosti, které CrossFit prezentuje. Jedná se zejména o prostředí tělocvičen a specifický tréninkový režim. Nastíněny jsou také dostupné analýzy komunikace dané značky. Součástí teoretického pozadí je i přiblížení CrossFitové komunity z dosavadních analýz. Díky polostrukturovaným rozhovorům na téma komunikace brandu, konkurenčním výhodám a odlišnostem oproti jiným sportům a CrossFitové komunity, která je nedílnou součástí značky, byly rozklíčovány využívané dimenze brandingu. Díky zkušenostem jedinců se značkou se práce snaží určit faktory, které přispívají k úspěchu značky na sportovním poli a zároveň jakým způsobem značka působí na samotné jedince. Pozornost je tak věnována i vlivu značky na psychiku jedince a jeho život jako celek. Z rozhovorů vyplývá, že značka velmi intenzivně pracuje jak se značkovou...
Očekávání občanů ČR ve věku 18-25 let od mediální komunikace prezidenta České republiky na příkladu Petra Pavla
Homolová, Radka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Tato bakalářská práce "Oekávání obanů R ve věku 18-25 let od mediální komunikace prezidenta eské republiky na příkladu Petra Pavla" má za cíl odhalit a popsat, jaké hodnoty, vlastnosti, přístupy a elementy oekává tato populaní skupina od komunikace prezidenta, zmapovat jejich vnímání mediální komunikace prezidentského úřadu a podat přesnější obraz o jejich způsobu získávání informací o výkonu úřadu prezidenta. Dalším z cílů je vytvoření ucelené představy o vhodné frekvenci a kanálech pro mediální prezentaci prezidenta z pohledu zkoumané věkové skupiny. Práce je rozdělena na ást teoretickou, která představuje hodnoty, faktory a koncepty mediální komunikace popsané v odborné literatuře, dále pak dosavadní studie, výzkumy a poznatky v oblasti mediální komunikace související se zkoumanou věkovou skupinou. V druhé ásti se práce věnuje metodologii výzkumu, který je předmětem třetí a závěrené ásti této bakalářské práce. Výzkum proběhl ve dvou etapách. První fáze sestávala z kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření, jeho výsledky pak byly použity jako odrazový můstek pro šetření v rámci druhé, kvalitativní etapy výzkumu realizované prostřednictvím individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Pro analýzu rozhovorů byla využita zakotvená teorie. Výzkum přinesl poznatky v oblasti...
Čeští novináři pod vlivem online výhružek
Sojková, Nikola ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Diplomová práce Čeští novináři pod vlivem online výhružek se zabývá online vyhrožováním, kterému jsou čeští novináři vystaveni. Zaměřuje se na hodnocení navržených řešení, vnímání role mediálních domů v kontextu celé problematiky a sestavením interních směrnic řešící možné formy online obtěžování. Cílem práce je zmapovat pohled českých novinářů na aktuální situaci, přičemž navazuje na kvantitativní data ze stejného roku. Práce má také za cíl zlepšit ochranu novinářů v online prostoru a posílit svobodu médií. V teoretické části jsou prezentovány možné jevy způsobující zkoumanou problematiku společně s dostupnými, převážně zahraničními, daty na toto téma. Jsou také vysvětleny klíčové pojmy jako nová média, obtěžování, ale i interní komunikace a manažerské implikace. Získaná data jsou v praktické části představena za pomoci tematické analýzy a otevřeného kódování. Výsledky ukazují preferenci společenské úrovně navržených řešení, konkrétně těch z pracovního prostředí. Z šetření dále vyplývá vnímaná klíčová role mediálních domů v řešení této problematiky. Nejvíce by novináři od zaměstnavatele ocenili podporu a vedení. Do finálního návrhu interních směrnic pro online obtěžování novinářů je již zakomponovaná první zpětná vazba od českých novinářů, což má zaručit jejich srozumitelnost, kompletnost a...
HR marketing v neziskovém sektoru - případová studie na Medici PRO Očkování
Klimešová, Nela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce HR marketing v neziskovém sektoru - případová studie na Medici PRO Očkování se zabývá HR marketingem v neziskovém sektoru, a to v rámci konkrétní neziskové organizace Medici PRO Očkování. Jejím cílem je zjistit, jak byl vnímán interní a externí HR marketing organizace Medici PRO Očkování z pohledu jejích členů a prostřednictvím kombinace teoretického rámce a praktického výzkumu tak nabídnout konkrétní doporučení pro zlepšení stávajících postupů a strategií a ucelený pohled na to, jak může HR marketing v neziskovém sektoru pomoci. Teoretická část práce popisuje neziskové organizace, dobrovolnictví, dobrovolníky a jejich motivace a HR marketing, jeho dělení a jeho možné nástroje. V praktické části výzkumu je pro sběr dat použita kvalitativní metoda polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Pro analýzu těchto dat je poté využito otevřeného kódování. Výsledky výzkumu naznačují, že nejméně pozitivně jsou respondenty v HR marketingu organizace hodnoceny oblasti přijímání a orientace a péče a podpory dobrovolníků. Ostatní oblasti vnímají respondenti do velké míry pozitivně, přesto však zmínili určité požadavky a potřeby na jejich vylepšení, na základě kterých byla stanovena doporučení pro zlepšení stávajících postupů a strategií. Vzhledem k tomu, že nezisková organizace Medici PRO...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 216 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.