Název: Digitální komunikace vybraných českých hudebních interpretů cílících na zahraniční trh za rok 2021
Překlad názvu: Communication analysis of chosen Czech music artists aspiring to succeed on foreign markets during the year 2021
Autoři: Vojík, Vít ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; hudební průmysl; Instagram; osobní značka; sociální média; TikTok; tvorba obsahu na sociální média; digital marketing; Instagram; music industry; personal brand; social media; social media content; TikTok

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174161

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507160


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet