Název: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Překlad názvu: Marketing communication of a selected sports club through social networks
Autoři: Hrdlička, Michal ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; komunikační plán; online marketingová komunikace; sociální sítě; communication plan; digital marketing; online marketing communication; social sites

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174367

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet