Název:
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Překlad názvu:
Marketing communication of a selected sports club through social networks
Autoři:
Hrdlička, Michal ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou vytvořit komunikační plán pro sezonu 2022/2023. Tento plán povede ke správnému využití sociálních sítí, ale také k rozšíření obsahu a větší aktivaci partnerů. Metody: Pro zhodnocení současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétněji roční analýza sociálních sítí, polo strukturovaný rozhovor se správcem sociálních sítí a analýzy poskytnutých statistik ze sociálních sítí. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je komunikační plán skrze sociální sítě hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou pro sezonu 2022/2023. Nově vytvořený komunikační plán je zaměřen jak na nízkou finanční nákladnost, jelikož hokejový klub do marketingové komunikace na sociálních sítích dává minimální finanční částky, tak především na hlavní chyby, které klub v současné chvíli na sociálních sítích dělá (nerozlišuje příspěvky na Facebooku a Instagramu, monotónní obsah, nulové zapojení partnerů klubu, absence komunikace v letním období a nepoužívání hashtagu na sociální síti Instagram). V komunikačním plánu jsou popsány...Title: Marketing communication of a selected sports club through social networks Objectives: The main goal of this diploma thesis is based on the analysis of the current state of marketing communication on the social networks of the hockey club SKLH Žďár nad Sázavou to create a communication plan for the season 2022/2023. This plan will lead to the correct use of social networks, but also to the expansion of content and greater activation of partners. Methods: Qualitative methods were used to evaluate the current state of marketing communication on social networks. The main research methods were yearlong analysis of social networks, a semi-structured interview with the administrator of social networks and the analysis of the provided statistics from social networks. Results: The result of this diploma thesis is a communication plan through the social networks of the hockey club SKLH Žďár nad Sázavou for the season 2022/2023. The newly created communication plan is focused on low financial costs, as the hockey club puts minimal financial amounts into marketing communication on social networks, and especially on the main mistakes that the club currently makes on social networks (does not distinguish between posts on Facebook and Instagram, monotonous content, zero involvement of club partners,...
Klíčová slova:
digitální marketing; komunikační plán; online marketingová komunikace; sociální sítě; communication plan; digital marketing; online marketing communication; social sites