Název:
Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal for Improving the Communication Mix of a Selected Company
Autoři:
Jeřábek, Jakub ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací komunikačního mixu vybrané společnosti. Skládá se ze tří hlavních částí. První z nich je teoretická část, ve které jsou popsány koncepty a pojmy relevantní k danému tématu. Následuje část zaměřená na analýzu současného stavu společnosti. V poslední návrhové části jsou uvedeny konkrétní návrhy na zlepšení komunikačního mixu pro danou společnost.
This bachelor's thesis deals with the optimization of the communication mix of a selected company. It consists of three main parts. The first of them is the theoretical part, in which concepts and terms relevant to the given topic are described. The following is a part focused on the analysis of the current state of the company. In the last proposal part, specific proposals for improving the communication mix for the given company are presented.
Klíčová slova:
communication mix; digital marketing; Marketing; marketing communication; promotion; digitální marketing; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; propagace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211279