|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Švestka, Yadviga ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Zaměření diplomové práce spočívá v optimalizaci marketingového mixu společnosti Nobilis Tilia. Práce je strukturována do tří hlavních částí.První část podrobně rozebírá teoretická východiska v oblasti marketingu, což napomáhá hlubšímu porozumění dané problematice. Následující část se věnuje analýze aktuálního stavu společnosti v kontextu její marketingové mixu. Závěrečná třetí část práce pak přináší konkrétní návrhy na její zdokonalení, jež vycházejí z provedených analýz a také z výsledků marketingového výzkumu.
|
|
Návrh strategie stabilizace malého podniku zabývající se výrobou a montáží otvorových výplní na českém trhu
Bajer, Jan ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie stabilizace malého podniku zabývajícího se výrobou a montáží otvorových výplní na českém trhu. Teoretická část obsahuje literární rešerši v oblasti problematiky strategického řízení s ohledem na malé podniky, životní cyklus, konkurenceschopnost a následně vybraným analyticko-výzkumným metodám, které jsou použity v další části práce. Analytická část se zaměřuje na praktickou aplikaci vybraných analyticko-výzkumných metod v kontextu okolí podniku s cílem identifikace klíčových faktorů ovlivňující současnou situaci a její zhodnocení. Návrhová část vychází ze zhodnocení současného stavu, na jehož základě je zvolena vhodná varianta strategie a změn, vedoucí ke stabilizaci podniku a posílení konkurenceschopnosti.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh
Rous, Antonín ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh. První část, teoretická, je zaměřena na popis základních pojmů a konceptů, ze kterých práce vychází. Druhá část, analytická, je věnována představení společnosti, popisu její dosavadní činnosti, provedení řady analýz a marketingovému průzkumu, které jsou podkladem pro část třetí, ve které jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu.
|
|
Marketingová Strategie vybraného podniku
Řehořková, Petra ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii kavárny Maybe coffee & bistro a následné vypracování návrhů na její zlepšení. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje teoretická východiska práce v oblasti marketingu a slouží k lepšímu pochopení dané problematiky. Ve druhé části práce je v návaznosti na teoretická východiska analyzován současný stav kavárny a její marketingové strategie. Třetí část předkládá návrhy na její vylepšení, které vychází ze zjištěných dat analýz a také dotazníkového šetření.
|
|
Marketingový mix služby zabývající se svatební video produkcí
Doleželová, Lucie ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služby zabývající se svatební video produkcí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu a definuje vybrané analýzy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podnikatele pomocí jednotlivých analýz. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných nástrojů rozšířeného marketingového mixu.
|
|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Stašiniak, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi pre zdokonalenie marketingového mixu stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. V celej bakalárskej práci som postupoval podľa teoretických východísk práce, ktoré sa nachádzajú v teoretickej časti. Následne som vykonal analýzu marketingového mixu a marketingového prostredia stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. Na základe výstupov z analýzy aktuálneho stavu som podal návrhy na zdokonalenie marketingového mixu.
|
|
Proposal for Changes of Promotion of Services in a Company
Stejskalová, Anna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the Čistírna u Kostelíčka organization from the marketing point of view to propose a concept to change promotion of the organization in business-to-business market. In the theoretical part the definitions of services, marketing and frameworks used, including the 7 Ps marketing mix, microenvironment, and marketing research, to analyze the current situation of the organization are defined. The analytical part is focused on analyzing the current situation of the organization by using the frameworks defined in the theoretical part and identifying the main factors used for the proposal suggestions part. The proposal suggestions part identifies changes in promotion of the services that the company offers, and their financial costs and time schedule the changes should be done in.
|
|
Návrh konceptu doprovodné služby z projektového hlediska
Prykhodko, Taisiia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na doprovodné služby na divizi Integrated Packaging and Solutions (eHouse) společnosti ABB s.r.o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické poznatky z problematiky marketingu, doprovodných služeb a projektového managementu. Následující část se zabývá analýzou současného stavu marketingového mixu a definicí klíčových požadavků a podmínek, na základě kterých v poslední částí je představen návrh nové doprovodné služby, která by pomohla zvýšit konkurenceschopnost produktů od ABB.
|
|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Švestka, Yadviga ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce přináší doporučení na zlepšení marketingového mixu společnosti na základě současného vyhodnocení společnosti a srovnání s jejími konkurenty v kosmetickém odvětví. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje analýzy a metody pro zhotovení analytické části a definuje potřebné pojmy pro problematiku dané diplomové práce. Druhou částí práce je analytická část, která má za úkol najít konkurenty působící v odvětví s přírodní kosmetikou, zhodnotit stávající situaci kosmetických společností prostřednictvím vypracování analýzy Ko Floor, zhotovit analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, zhodnotit současný marketingový mix a určit možné kroky k rozvoji zvolené společnosti pomocí SWOT analýzy. Poslední částí diplomové práce je zhotovení doporučení k rozvoji zvolené společnosti na základě získaných poznatků z předchozích částí.
|
| |