Název:
Marketingový plán vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Plan of the Selected Company
Autoři:
Koutný, Alexandr ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a strategii ve vybrané společnosti - Vzdělávací centrum MP působící v Prostějově. Tato práce se skládá ze tří hlavních částí. První z nich je teoretická část, která obsahuje pojmy, které jsou popsány. Druhá část práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti. V poslední části této práce, respektive návrhové části, jsou uvedeny konkrétní návrhy na zlepšení využití marketingových nástrojů.
The bachelor's thesis focuses on marketing communication and strategy in the selected company - the MP Education Center operating in Prostějov. This thesis consists three main parts. First one is theoretical part which consists of terms and concepts which are described. The second part of the work deals with the analysis of the current state of the company. In the last part of this thesis, or the proposal part, there are specific proposals for improving the use of marketing tools.
Klíčová slova:
digital marketing; Marketing; marketing communication; marketing tools; social marketing; digitální marketing; Marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje; sociální marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211254