Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Kratochvílová, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci prodejen, přičemž se jedná o případovou studii firmy Notino. Cílem práce bylo zjistit povědomí návštěvníků o určitých digitalizacích a to, jak se k nim z uživatelského hlediska staví. Zároveň je zkoumána užitečnost daných technologií v konceptu celé prodejny, respektive jakým způsobem podporují její chod. V práci je nejprve teoreticky vymezen pojem "in-store marketingová komunikace" a jeho hlavní funkce. Následně jsou představeny moderní trendy a technologie vztahující se k marketingovým aktivitám v místě prodeje spolu s kosmetickým průmyslem a jeho současnými trendy. Další část práce se již zaměřuje více na představení firmy Notino a jejích prodejen. Výzkum je řešen za pomoci kvalitativní výzkumné metody, přesněji řečeno individuálními rozhovory. Data získaná z rozhovorů, které probíhaly s návštěvníky a zaměstnanci prodejny, jsou následně zanalyzována a interpretována. Za pomoci dat je poté daná pobočka spolu s vybranými digitalizacemi představena blíže.
Internetové estetické subkultury
Mihely, Valentina ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce se zabývá trendem #aesthetics v obsahu na sociálních sítích, který představuje komplexní množinu lifestylových produktů a hodnot. Platforma TikTok, na které tento typ obsahu vznikl, využívá určité funkce, které tvarují interakce svých uživatelů, konkrétně skrze potlačování komunikace mezi jednotlivci a sebereprezentaci skrze osobní profily, a upřednostňování imitace obsahu jako formy interakce. Právě díky této funkcionalitě se vyskytly spekulace, že je aesthetic obsah přejímán jako celková identita jednotlivců v reálném světě. Toto zdání spustilo mezi uživateli sociálních sítí diskurz spojující internetové estetické subkultury s konzumerismem a postmoderními představami o současné společnosti. Práce si proto pokládá otázku, zda je popularita aesthetic obsahu výsledkem postmoderní nátury současné společnosti, nebo se jedná pouze o obsahový trend. Výsledky šetření neprokázaly, že by aesthetic obsah sloužil primárně pro formulaci identity u postmoderně smýšlejících jedinců, prokázaly ale větší míru popularity a přejímání estetických internetových subkultur do osobního života u uživatelů více souhlasících s postmoderní teorií, a u uživatelů, kteří častěji používají platformy preferující imitaci obsahu jako formu socializace. Aesthetic obsah jako takový je zároveň populární napříč...
Komunikační aktivity neziskového festivalu Budějovický Majáles
Vančata, Petr ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu komunikačních a propagačních aktivit největšího neziskového festivalu v České republice, Budějovického Majálesu. Konkrétně se věnuje především identifikování pozitivních i negativních aspektů komunikace s cílem zhodnotit, jak nejefektivněji oslovit cílovou skupinu návštěvníků. Teoretická část obsahuje vymezení marketingových aktivit a představení Budějovického Majálesu. Praktická část dále navazuje analýzou komunikace vybraných ročníků festivalu a interpretací rozhovorů s návštěvníky a organizátory festivalu, kteří hodnotili jejich marketingové strategie. Obě skupiny i přes zdánlivě zhoršenou rozpoznatelnost kvitovaly podobu vizuálů, které festival každoročně výrazně obměňuje. Rozdíly se u skupin objevily v rámci vnímání důležitosti komunikačních témat festivalu, kdy pro návštěvníky byla nejdůležitější atmosféra, osobní zkušenost a kvalita programu. Organizátoři vyzdvihovali atraktivitu nadstavbových aktivit festivalu a inovativních prvků v komunikaci.
Sebepropagace a propagace umělecké tvorby studentů AVU a UMPRUM
Šašková, Sarah ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sebepropagací a propagací vlastní umělecké tvorby vybraných studentů Akademie výtvarných umění (AVU) a Vysoké školy uměleckoprůmyslové (UMPRUM). Cílem práce je zjistit, jak dotázaní studenti umění přistupují k sebepropagaci, co je pro ně v rámci ní nejdůležitější, zdali v rámci ní narazili na nějaká úskalí, co pro ně znamená umělecký úspěch a jestli vnímají potřebu sebepropagace pro zajištění svého budoucího úspěchu v oboru. Teoretická část popisuje studijní obory AVU a UMPRUM a jejich komunikační kanály, které využívají i k propagaci umělecké tvorby svých studentů. Zabývá se také definováním art marketingu a osobního brandingu (zejm. v kontextu umění) a charakteristikou jejich principů, přínosů a případných úskalí. Praktická část práce zodpovídá výzkumné otázky pomocí kvalitativní metodologie polostrukturovaných individuálních rozhovorů a kvantitativní metodologie doplňkového dotazníkového šetření. Výsledky práce naznačují, že dotázaní studenti vnímají umělecký úspěch a důležitost marketingu a osobního brandingu pro jeho zajištění poměrně různorodě. Celkově si jsou vědomi důležitosti sebepropagace, ale jejich přístupy k ní se výrazně liší. Zatímco někteří z nich se již aktivně snaží budovat svůj osobní brand a využívají k sebepropagaci moderní komunikační kanály,...
Dům na Obilním trhu
Čuláková, Michaela ; Ježková, Tereza (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na návrh budovy moderného transparentného úradu v Brne na Obilnom trhu. Vzhľadom na blízkosť komunitnej záhrady, Špilberku a necelistvosti odboru životného prostredia v Brne bol zvolený Inštitút životného prostredia. Okrem kancelárií budova poskytuje stravovanie,ubytovanie hosťujúcim spolupracovníkom a tiež priestory pre propagáciu úradu a to prednáškový sál a galériu. Svojou hmotou uzatvára južnú časť Obilného trhu a vďaka vertikálnej záhrade na fasáde zapadá do prostredia a prispieva k zlepšeniu mikroklímy.
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Ježková, Tereza ; Beránková, Eva (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Stavba má šest plných nadzemních podlaží, a dvě podzemní podlaží. Stavba je rozdělena do tří samostatných budov - stavebních objektů. Dvě šestipodlažní budovy jsou bytovými domy a střední dvoupodlažní objekt ma funkci obchodní pasáže, ze které vybíhá podloubí přecházející v náměstí. Tento objekt má funkci obchodního parteru. Všechny tři objekty mají společná podzemní podlaží – plochy pro parkování osobních automobilů a technické prostory. První a druhé nadzemní podlaží – vstupní prostory, prodejní plochy, kavárna, mediatéka, fitcenter. Třetí – šesté nadzemní podlaží - byty. Střecha nízkého objektu je střešní zahradou.
Dům na Obilním trhu
Jálová, Kateřina ; Ježková, Tereza (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Obilní trh je v obrazu města Brna nepřehlédnutelným veřejným prostorem. Jeho jižní část však doposud nebyla dokončena a ukrývá v sobě obrovský potenciál pro rozvoj města respektive jeho veřejných institucí. Forma veřejné správy a jejích úřadů čelí dlouhodobě kritice. Příkladů moderních, otevřených, flexibilních a udržitelných veřejných budov je minimum. Společenský diskurz po nich stále silněji volá a architekti na něj musí mít připravenou odpověď.
Galerie Velké ceny města Brna
Ježková, Tereza ; Boleslavská, Yvona (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Cílem práce je navázat na urbanistickou studii provedenou v rámci předchozího modulového ateliéru a vypracovat architektonickou studii objektu Galerie Velké ceny města Brna, který by se mohl stát nový impulzem pro rozvoj areálu. Koncept návrhu spočívá v obnovení zašlé slávy ikonického okruhu, nalezení nové náplně nedostatečně využitému areálu a vytvoření důstojného a reprezentativního místa pro prezentaci bohaté historie českého a československého motorsportu.
Dopad digitální distribuce hudby na strukturu skladeb a způsob jejich vydávání
Škopek, Matěj ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tématem této práce jsou hudební skladby a potencionální dopad moderního způsobu jejich distribuce na jejich strukturní charakteristiky, celkovou podobu a způsob jejich vydání. V práci jsou vzájemně porovnána dvě období, a to z rozmezí let 2005-2010 a 2015-2020, tedy před a po nárůstu popularity hudebních streamovacích služeb, jako je například Spotify. Autorovým cílem je nalézt korelační vztah proměny jím vybraných parametrů s vývojem hudebního průmyslu a hudební distribuce. Autor v této práci nejprve představuje koncept distribuce v širším, obecném slova smyslu a jeho roli jakožto součásti marketingového mixu. Navazuje úloha distribuce v kontextu hudebního průmyslu a podrobnější popis situace a celkové podoby hudebního trhu v každém z vymezených časových úseků. Pro každý zkoumaný rok bylo zvoleno 10 skladeb, které se umístily na nejvyšších příčkách amerického hudebního žebříčku Billboard Hot 100. Součástí autorova výzkumu je tedy 120 nahrávek. Sledovanými parametry jsou délka skladby, její tempo, umístění prvního refrénu, celkový počet refrénů a to, zda skladba vyšla jakožto samostatný single. Autor představuje pět hypotéz, které vycházejí z publikací autorů z hudební sféry. Dle očekávání by skladby, které vyšly ve druhém období, měly být kratší, rychlejší, s dřívějším umístěním prvního refrénu, s...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.