Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh internetových stránek
Šedý, Jan ; Kafka, Michael (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se věnuji problematice tvorby webových stránek z hlediska použitých technologií a designu. První část práce je věnována teoretickým východiskům, z kterých ve druhé části vycházím při návrhu a realizaci internetových stránek společnosti.
Aplikace principů znalostního managementu ve vybrané firmě
Šedý, Jan ; Babák, Petr (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
V této diplomové práci se věnuji problematice principů znalostního managementu. První část práce je věnována teoretickým východiskům, z kterých ve druhé části vycházím při návrhu a aplikaci ve vybrané společnosti
Rebranding vybrané sportovní společnosti.
Šedý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybrané sportovní společnosti Cíle: Cílem práce je vybudovat částečný rebranding společnosti Flyboard.cz Metody: V práci byly využity kvalitativní metody výzkumu. Přesněji bylo využito hloubkových interview s majitelem společnosti, panem Filipem Mentzlem a jednatelem společnosti, panem Štefunem Hornikem. Dále proběhla analýza interních dokumentů, stávajících prvků společnosti Flyboard.cz a všech komunikačních kanálů společnosti a její hlavní konkurence na trhu s vodními sporty. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je provedení částečného rebrandingu společnosti Flyboard.cz a jejích hlavních komunikačních kanálů. Mezi ty patří webová stránka a sociální sítě Facebook a Instagram. Klíčová slova: Adrenalinové sporty, webové stránky, identita, značka, digitální marketing, online marketing
Marketingová komunikace vybrané sportovní značky
Šedý, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybrané sportovní značky Cíle: Cílem práce je na základě analýzy sestavit vhodné a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace běžecké sportovní značky Asics na českém trhu. Metody: V práci je využito metod kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s marketingovým manažerem značky Asics pro Českou republiku, manažerkou sales oddělení pro Českou republiku a vedoucím úzce spolupracující prodejny. Rozhovory mi umožnily nahlédnout do fungování a problematiky marketingové komunikace zmíněné značky a možnost porovnání se získanými výsledky. Mezi další použité metody se řadí zúčastněné pozorování v prodejnách, interní pozorování marketingových aktivit a analýza obdržených interních dokumentů. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů, pozorování a analýzy dokumentů byla zhodnocena marketingová komunikace Asics v České republice. Dále byly vytvořeny návrhy, pro zlepšení komunikace, které budou předloženy vedení Asics. Klíčová slova: Marketing, sport, běh, běžecká značka, reklama, komunikace, komunikační mix
Návrh internetových stránek
Šedý, Jan ; Kafka, Michael (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se věnuji problematice tvorby webových stránek z hlediska použitých technologií a designu. První část práce je věnována teoretickým východiskům, z kterých ve druhé části vycházím při návrhu a realizaci internetových stránek společnosti.
Aplikace principů znalostního managementu ve vybrané firmě
Šedý, Jan ; Babák, Petr (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
V této diplomové práci se věnuji problematice principů znalostního managementu. První část práce je věnována teoretickým východiskům, z kterých ve druhé části vycházím při návrhu a aplikaci ve vybrané společnosti
Tramvajová doprava v Praze
Šedý, Jan ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Vondrák, Antonín (oponent)
Práce se zabývá fungováním tramvajové dopravy v Praze. V úvodní části je charakterizována doprava ve městech, blíže specifikován je subsystém městské hromadné dopravy. Následuje stručné představení systému městské hromadné dopravy v Praze, které je doplněno přehledem užívaných typů kolejové dopravy. Hlavní část práce se zabývá systémem tramvajové dopravy v Praze a jeho plánovaným rozvojem. Je provedeno srovnání návrhů na rozšíření tramvajové sítě a zhodnocen jejich přínos v případě realizace.

Viz též: podobná jména autorů
6 Šedý, Jakub
2 Šedý, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.