Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín
Opová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....
Strategický plán Beachvolejbalového areálu na Praze 5
Kotlasová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent)
Název: Strategický plán beachvolejbalového areálu na Praze 5 Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvoření strategického plánu beachvolejbalového areálu na Praze 5, který byl včetně finančního plánu popsán a navrhnut v bakalářské práci, na níž tato práce navazuje. Metody: Tato práce představuje aplikovaný výzkum, který využívá analýzu primárních a sekundárních dat, zakončenou SWOT analýzou. První dvě analýzy se zaměřují především na data získaná z výzkumů a studií Prahy 5 a Prahy 13, a také na data z bakalářské práce "Finanční plán výstavby beachvolejbalového areálu". Následná SWOT analýza je pak postavena na výsledcích těchto předchozích analýz. Výsledky: V práci byl úspěšně zpracován strategický plán pro beachvolejbalový areál plánovaný na Praze 5. Analýza lokality prokázala, že je pro výstavbu areálu vhodná. Z demografického hlediska, občanské vybavenosti i z pohledu konkurence nebyly identifikovány žádné významné překážky. Původní finanční plán a návrh areálu byly v rámci práce aktualizovány a optimalizovány. Klíčová slova: strategická analýza sportovního areálu, SWOT analýza, finanční plán, návrh sportoviště
Segmentace zákazníků dle příchutí energetických nápojů značky RedBull
Doubková, Laura ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Laura Doubková Název: Segmentace zákazníků dle příchutí energetických nápojů značky Red Bull Cíl: Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat zákaznické segmenty na základě jejich preferencí k jednotlivým příchutím energetických nápojů značky Red Bull. Metody: Tato práce využívá kvantitativní výzkumnou metodu. Sběr dat byl proveden prostřednictvím online dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen na základě literární rešerše a odborných studií. Analýza dat byla nejprve provedena metodou lokte za účelem určení optimálního počtu clusterů pro každou příchuť nápoje. Následně byly jednotlivé clustery identifikovány a charakterizovány pomocí shlukovacího algoritmu K-modes, který je optimalizován pro práci s kategorickými daty. Výsledky: Analýza ukázala, že výběr konkrétních příchutí energetických nápojů Red Bull je ovlivněn různými demografickými, psychografickými a behaviorálními faktory. To naznačuje potřebu diferencovaného přístupu ke každému zákaznickému segmentu. Tyto poznatky demonstrují, že adekvátní segmentace trhu a cílený marketing mohou výrazně pomoci značce Red Bull při uspokojování potřeb zákazníků a posilování její konkurenceschopnosti na trhu energetických nápojů. Závěr: Na základě analýzy diferenciačních faktorů při výběru příchutí energetických nápojů Red Bull, včetně...
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Nováková, Anežka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebook
Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy
Vondráková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký má fitness influencer marketing užitek pro spotřebitelky. Metoda: V této práci jsou k výzkumu použity dva druhy dotazníků, a to dotazník pro spotřebitelky, který je následně doplněn dotazníkem pro influencerku. Výzkumu se zúčastnilo celkem 130 respondentek z řad spotřebitelek online fitness ve věkovém rozmezí 18-60 let a jedna fitness influencerka. Výběr influencerky byl také limitován věkem, a to od 18 do 45 let. Všechny respondentky, které byly součástí výzkumu jsou z České republiky. Celý výzkum byl zaměřen pouze na ženy, které se zajímají o online fitness a fitness influencerky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly, že se spotřebitelky o fitness influencer marketing a online fitness zajímají především kvůli třem pozitivním aspektům, a to touze zlepšit svou fyzickou kondici, motivaci více sportovat a získat již sestavený trénink. Avšak, jsou zde i negativní jevy, mezi které patří například nedostatečná kontrola nad prováděnými cviky, porovnávání se s ostatními či držení drastických diet, které mohou vést až k poruchám příjmu potravy. Ve výzkumu však převažovaly spíše ty pozitivní aspekty. Klíčová slova: online fitness, sociální sítě, zdravý životní styl, ženy a fitness,...
Využití Canvas modelu v kontextu vzniku podniku se sportovním vybavením z druhé ruky
Kordíková, Barbora ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
1 Abstrakt Název: Využití konkrétního Canvas modelu v kontextu vzniku podniku se sportovním vybavením z druhé ruky Cíle: Cílem této bakalářské práce je předložení vypracovaného konkrétního Canvas modelu pro podnik se sportovním vybavením z druhé ruky. Hotový model by měl ukázat, zda má založení takového podniku smysl a jaké jsou jeho šance na úspěch na trhu. Metody: Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody. V první řadě provádí anketu a na základě jejích výsledků jsou sestaveny otázky pro rozhovory. Finální použitou metodou je tvorba modelu Lean Canvas. Výsledky: Výsledkem je vypracovaný návrh modelu Lean Canvas pro založení podniku se sportovním vybavením z druhé ruky. Klíčová slova: podnikání, lean canvas, second hand, sport
Popularita hraní online her v zemích Evropy a její vztah k životnímu stylu obyvatel
Hlinka, Vladimír ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita hraní online her v zemích Evropy a její vztah k životnímu stylu obyvatel Cíle: Cílem diplomové práce je nalézt případné souvislosti mezi popularitou online hraní, vyjádřenou jako počet hráčů na 1 milion obyvatel, a ukazateli zdravého, respektive nezdravého životního stylu obyvatel. V případě nalezení statisticky významného vztahu mezi proměnnými je na místě dále zkoumat povahu a sílu této vazby a porovnat výsledky práce s ostatními výzkumy z této oblasti. Metody: K analýze sekundárních dat bylo užito lineární regrese. K testování předpokladů regresní analýzy bylo užito Pearsonova a Spearmanova korelačního koeficientu a Shapiro- Wilkova testu normality. Statistická významnost dat byla testována na hladině významnosti α = 0,05. Regresní modely byly sestaveny po předchozím testování předpokladů regresní analýzy s využitím programu Jamovi. Výsledky: Po vyhodnocení předpokladů regresní analýzy byly zkonstruovány celkem 4 regresní modely pro následující proměnné: Kouření, Účast kultura a sport, Posilování a Nepije alkohol. Významný vztah mezi nezávisle a závisle proměnnou byl pozorován v případě proměnné Kouření a Účast kultura a sport. Klíčová slova: videohry, gaming, životní styl, lineární regrese, regresní analýza
Synergie tradičního sportu a esportu: Motivace k zakládání esportových týmů tradičními sportovními kluby
Dušek, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Synergie tradičního sportu a esportu: Motivace k zakládání esportových týmů tradičními sportovními kluby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace motivačních aspektů tradičních sportovních klubů k zakládání esportových týmů a zhodnocení přínosů tohoto kroku. Tento výzkum se bude zaměřovat na studium synergie mezi tradičním sportem a esportem a zkoumat, jaké důvody vedou sportovní kluby k investicím do esportu a vytváření vlastních esportových týmů. Porozumět ekonomickým, strategickým a fanouškovským aspektům spojení těchto odvětví a navrhnout doporučení pro kluby, jak nejlépe využít synergii mezi tradičním sportem a esportem. Metody: V práci je využito kvalitativního výzkumu. Výzkum je založen na navrženém výběru respondentů, jehož cílem bylo získat reprezentativní vzorek názorů z různých prostředí a perspektiv. Celkem se výzkumu zúčastnilo šest významných respondentů, z nichž každý zastupuje uznávaný tradiční fotbalový nebo hokejový klub. Výsledky: Tradiční sportovní kluby se rozhodují zakládat esportové týmy primárně za účelem rozšíření značky a oslovování mladších demografických skupin. Tento krok jim rovněž otevírá nové tržní příležitosti a zdroje příjmů. Práce poukazuje, že pečlivě plánované strategie a dobře zvládnutá synergie mezi tradičními sporty a esportem, jsou...
Význam týmu Scuderia Ferrari pro mistrovství světa F1
Martinec, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Význam týmu Scuderia Ferrari pro mistrovství světa formule 1 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je prostřednictvím historických událostí týmu Scuderia Ferrari analyzovat a identifikovat důvody významného postavení tohoto týmu pro mistrovství světa vozů formule 1 a potvrdit či vyvrátit obecný fakt, proč je Ferrari nepostradatelnou, těžko zastupitelnou součástí šampionátu F1. Metody: V této diplomové práci jsou použity následující metody: obsáhlá rešerše dostupných zdrojů o Scuderii Ferrari, metody používané ke zpracování historické práce - přímá metoda, metoda dedukce, progresivní metoda, komparativní metoda, biografická metoda a metoda kolektivní biografie. Výsledky: Scuderia Ferrari je pro mistrovství světa F1 jedním z její pilířů. Ferrari má své DNA založeno na závodech Grand Prix, narozdíl od ostatních automobilek působících v F1 a je rovněž nositelem hodnot odkazujících na počátek šampionátu, kdy se utvářel. Tým je svou kulturou, odvozenou ze svého italského původu, odlišným od ostatních týmů, které mají svá sídla v germánsky hovořících zemích. Potvrdilo, že za úspěšnými organizacemi stojí silné osobnosti, které utvářely historii, pozici a vnímání Scuderie Ferrari. Tým se rovněž zásadně podílel na politice F1 v průběhu jejího vývoje a zasadil se o vznik Concordské dohody -...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.