Název: Potenciál Guerilla marketingu
Překlad názvu: The potential of Guerilla marketing
Autoři: HAVLÍKOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ambient marketing; ambush marketing; buzz marketing; digitální marketing; dotazníkové šetření; emoce v marketingu; focus group; guerilla marketing; guerilla marketingová kampaň; guerilla pricing; Jay Conrad Levinson; krizová komunikace; mosquito marketing; street marketing; trendscouting; undercover marketing; viral marketing; řízený rozhovor; ambient marketing; ambush marketing; buzz marketing; crisis communication; digital marketing; emotions in marketing; focus group; guerilla marketing; guerilla marketing campaign; guerilla pricing; Jay Conrad Levinson; mosquito marketing; street marketing; structured interview; survey; trendscouting; undercover marketing; viral marketing
Citace: HAVLÍKOVÁ, Monika. Potenciál Guerilla marketingu. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59166

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515416


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet