Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín
Opová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....
Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball a její vnímání v Evropě
Čejka, Ondřej ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Ondřej Čejka Název: Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Cíl: Hlavním cílem této práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Na základě provedené obsahové analýzy budou navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti a jejího dosahu. Metody: V této práci jsou v rámci teoretické části využity metody kvalitativního výzkumu, zahrnující rešerši literatury týkající se sportovního marketingu, digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a content marketingu. V praktické části práce je jako hlavní výzkumná metoda použita obsahová analýza, která kombinuje prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Obsahová analýza se zabývá digitálním obsahem, který zkoumaný subjekt publikuje na využívaných platformách. Obsah je rozdělen do skupin podle jeho typu původu a formátu a je spočítána četnost jednotlivých příspěvků. Dále jsou zkoumána tato kritéria: průměrný počet komentářů, průměrný počet zhlédnutí a průměrný počet liků. Na základě této analýzy jsou sestavena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem práce je rozbor digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc a návrhy a doporučení,...
Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů
Malá, Karolína ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...
Segmentace zákazníků dle příchutí energetických nápojů značky RedBull
Doubková, Laura ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Laura Doubková Název: Segmentace zákazníků dle příchutí energetických nápojů značky Red Bull Cíl: Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat zákaznické segmenty na základě jejich preferencí k jednotlivým příchutím energetických nápojů značky Red Bull. Metody: Tato práce využívá kvantitativní výzkumnou metodu. Sběr dat byl proveden prostřednictvím online dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen na základě literární rešerše a odborných studií. Analýza dat byla nejprve provedena metodou lokte za účelem určení optimálního počtu clusterů pro každou příchuť nápoje. Následně byly jednotlivé clustery identifikovány a charakterizovány pomocí shlukovacího algoritmu K-modes, který je optimalizován pro práci s kategorickými daty. Výsledky: Analýza ukázala, že výběr konkrétních příchutí energetických nápojů Red Bull je ovlivněn různými demografickými, psychografickými a behaviorálními faktory. To naznačuje potřebu diferencovaného přístupu ke každému zákaznickému segmentu. Tyto poznatky demonstrují, že adekvátní segmentace trhu a cílený marketing mohou výrazně pomoci značce Red Bull při uspokojování potřeb zákazníků a posilování její konkurenceschopnosti na trhu energetických nápojů. Závěr: Na základě analýzy diferenciačních faktorů při výběru příchutí energetických nápojů Red Bull, včetně...
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Nováková, Anežka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebook
Rozvoj potenciálu sportovního cestovního ruchu v Jižních Čechách
Rytířová, Eliška ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Název: Rozvoj potenciálu sportovního cestovního ruchu v Jižních Čechách Cíle: Cílem práce je sestavení doporučení pro rozvoj sportovního cestovního ruchu v regionu Jižních Čechy. Metody: Hlavními metodami v analytické části byli kvalifikační, obsahová a komparativní analýza dostupných dat. Na základě těchto dat byla stanovena SWOT analýza, která nejlépe vystihuje aktuální stav cestovního ruchu v Jižních Čechách. Dále byl SWOT analýza komparována s oficiální SWOT analýzou regionu. Všechny tyto údaje sloužily jako základ pro brainstorming specializované skupiny. Zároveň byla SWOT analýza bodově ohodnocena odborníkem na cestovní ruch z vysokého školství a s tímto odborníkem byla provedena také závěrečná diskuze návrhů a doporučení vyplývající z výzkumu. Výsledky: Region Jižní Čechy dosahuje vysokého potenciálu pro sportovní cestovní ruch, především u sportů provozovaných v přírodě. Avšak všechny základní služby cestovního ruchu (ubytovací, stravovací a dopravní) vykazují potenciál pro zlepšení. Zároveň by se měla posílit propagace regionu pro motivaci většího počtu návštěvníků, kteří generují dodatečné finanční prostředky. Klíčová slova: cestovní ruch, SWOT analýza, brainstorming, Jižní Čechy, potenciál cestovního ruchu, sportovní cestovní ruch
Využití Canvas modelu v kontextu vzniku podniku se sportovním vybavením z druhé ruky
Kordíková, Barbora ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
1 Abstrakt Název: Využití konkrétního Canvas modelu v kontextu vzniku podniku se sportovním vybavením z druhé ruky Cíle: Cílem této bakalářské práce je předložení vypracovaného konkrétního Canvas modelu pro podnik se sportovním vybavením z druhé ruky. Hotový model by měl ukázat, zda má založení takového podniku smysl a jaké jsou jeho šance na úspěch na trhu. Metody: Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody. V první řadě provádí anketu a na základě jejích výsledků jsou sestaveny otázky pro rozhovory. Finální použitou metodou je tvorba modelu Lean Canvas. Výsledky: Výsledkem je vypracovaný návrh modelu Lean Canvas pro založení podniku se sportovním vybavením z druhé ruky. Klíčová slova: podnikání, lean canvas, second hand, sport
Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech
Škvárová, Kateřina ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapovat situaci v oblasti strategické práce se značkou a také k ní se vztahující oblasti ve vybraných českých profesionálních fotbalových klubech. Metody: V práci byla využita metoda kvalitativního výzkumu, která byla zastoupena dotazníkovým šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily kluby FORTUNA:LIGY a také vybrané kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. V šetření bylo využito široké spektrum typů otázek, aby došlo k co nejpřesnějšímu zmapování situace v oblastech vztahujících se k tématu ve fotbalových klubech. Výsledky: Práce umožnila zmapování oblasti strategické práce se značkou v českých profesionálních fotbalových klubech. Poskytuje rovněž náhled klubů na oblasti vztahující se k tématu a možnost vyjádřit svůj postoj k potenciálu značky v příslušném klubu stejně jako náhled na své slabé a silné stránky. Klíčová slova: sportovní marketing, brand, fotbal, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, Ligová fotbalová asociace
Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z
Bernardová, Gabriela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Bačuvčík, Radim (oponent)
Název: Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z Cíle: Hlavním cílem této práce je provést identifikaci způsobu vnímání kampaní firmy Adidas vybranými zástupci generace Z, jež studují na vybraných fakultách Univerzity Karlovy. Metody: K dosažení stanoveného cíle byla použita nejprve kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníkového šetření. Tato metoda byla podpořena realizací ohniskových skupin se zástupci z vybraných fakult za účelem zajištění dalších dat či objasnění fenoménů vzniklých na základě analýzy získaných dat z dotazníkového šetření. Výsledky: Výzkum práce potvrdil existenci rozdílů ve vnímání kampaní značky Adidas mezi studenty FSV UK a FTSV UK. Zanalyzované výsledky týkající se hodnot charakterizující generaci Z z obou provedených šetření sice reflektují hodnoty vybrané na základě literární rešerše pro celou generaci Z, ale pro každé zástupce z vybraných fakult jsou zastoupena v jiné míře. Za sdílené hodnoty se na základě výsledků dá považovat sport jako forma zábavy, zájem o udržitelnost či důraz na důležitost duševního zdraví. Respondenti však velmi odlišně vnímají kampaně zaměřené na tématiku LGBT+ komunity. Vybrané kampaně obsahující hodnoty reprezentující generaci Z mezi zástupci z vybraných fakult spíše zaznamenány nebyly. Výsledky dále poukázaly na neefektivní...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.