Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lean canvas model poskytování gymnastické průpravy
Ježová, Aneta ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Chrudimský, Jan (oponent)
Název: Lean canvas model poskytování gymnastické průpravy Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit podnikatelský návrh dle metody Lean Canvas, který se bude zabývat poskytováním gymnastických tréninků různým sportovním subjektům. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, je metoda tvorby podnikatelského projektu Lean Canvas, které předcházela rešerše literatury zabývající se tématikou podnikání a zakládaní startupů. Pro získání potřebných informací byly provedeny neformální rozhovory s trenéry gymnastiky, kterých se daná problematiky týká a se zástupci z řad potenciálních zákazníků, tedy se sportovními kluby. Výsledky: Výsledkem práce je návrh podnikatelského projektu dle metody Lean Canvas, který slouží jako odrazový můstek pro začátek podnikání a budoucí rozvoj. V návrhu je podrobně rozpracováno všech 9 oblastí, se kterými metoda lean canvas pracuje a v závěru je navržen postup testování daného produktu pomocí interview se zákazníky. Klíčová slova: podnikatelský plán, podnikání, lean podnikání, startup
Strategický plán rozvoje ABC Braník fotbal
Šebák, Marek ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Strategický plán rozvoje ABC Braník fotbal Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je sestavení strategického plánu pro budoucí rozvoj zapsaného spolku ABC Braník fotbal. Kvalitativní polostrukturované rozhovory, analýza dokumentů, PEST analýza SWOT analýza Výsledky: uskutečněných rozhovorů se členy vedení a provedené analýzy dokumentů zjištěny interní faktory klubu ABC Braník Pomocí analýzy PEST byly zmapovány potenciální vnější vlivy Následně byly jednotlivé části ohodnoceny třemi respondenty s cílem určit klíčové faktory pro finální SWOT analýzu Tato analýza byla dále rozšířena o matici TOWS, která přinesla zaměření ého plánování. V závěrečné fázi diplomové práce byly vypracovány konkrétní návrhy a časový plán zaměřený na specifické cílové oblasti identifikované v průběhu analýzy. Klíčová slova: analýza, SWOT, portovní organizace
Chování zákazníka v běžecké prodejně
Tajšl, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Chování zákazníka v běžecké prodejně Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat chování jednotlivých skupin zákazníků v běžecké prodejně. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda pozorování. Výzkum proběhl v jedné prodejně na základě formuláře obsahujícího 16 rozdílných formulářových položek. Výsledky: Na základě vypracovaných formulářů byla vyhotovena statistická šetření, z kterých bylo popsáno chování zákazníků. Zákazníci chodí do prodejny pro radu, většina zákazníků jsou muži a hlavní zákaznickou skupinou obchodu jsou rekreační běžci. Výsledky výzkumu přinesly i další zajímavé zjištění, na základě, kterých lze zlepšit zákaznický servis prodejny. Klíčová slova: Běžecká obuv, prodej, výběr zákazníků, komunikace se zákazníkem
Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů
Růžička, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci českých fotbalových klubů na sociálních sítích. Metody: Hlavní metodou, která byla ve výzkumu použita, bylo elektronické dotazování, které probíhalo na sociálních sítích. Také byla provedena analýza současné komunikace pomocí sekundárních dat, aby bylo možné následnou interpretaci zasadit do kontextu. Výsledky: Data získaná z dotazníku poskytla obecný pohled na to, jak fanoušci vnímají marketingovou komunikaci na sociálních sítích českých fotbalových klubů. Rozložení sociodemografických znaků odpovídá realitě na sociálních sítích, a proto bylo možné vyvodit obecně platné závěry. Výzkum ukázal, že značná část fanoušků sleduje více klubů najednou. Také potvrdil, že všechny typy výstupů mají své početné publikum, a proto je důležité u nich zůstat. Sítě mají velký vliv na vztah fanouška s klubem i na jeho nákupní rozhodování. Bylo možné vyvodit obecná doporučení, která by mohla vést k hlubšímu budování vztahu s fanoušky, podpoře prodeje vstupného a merchandisingu a zvýšení množství sledujících na nejnavštěvovanějších platformách Facebook, Instagram a YouTube. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, marketingová komunikace, fanoušci, sledující
Archetypy značek TOP 10 českých sportovců
Pichlová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Archetypy značek TOP 10 českých sportovců Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je určení archetypů značek TOP 10 českých sportovců generací Y. Ti jsou vybrání na základě výsledků ankety Sportovec roku 2022. Metody: V bakalářské práci je využita kombinace kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativních metod. Nejvhodnějším způsobem k získání potřebných informací od generace Y bylo zvoleno elektronické dotazování. Dotazníkové šetření zahrnuje nejprve demografické údaje a poté projektivní techniky - respondent přiřazuje barvy k jednotlivým značkám sportovců na základě emocí, které v něm sportovec vyvolává. Následně jsou k jednotlivým značkám sportovců na základě psychologie barev a limbického modelu přiřazeny archetypy značek. Výsledky: Určení archetypů značek sportovců pomocí projektivních technik vycházející ze psychologie barev je realizovatelné. Bylo však zjištěno, že pro určování archetypů značek je nutné to, aby výzkumný soubor daného sportovce znal. U sportovců, které výzkumný soubor neznal, nebylo možné určení archetypu - u Víta Přindiše a Jakuba Vadlejcha. U Jakuba Vadlejcha však bylo možné vytyčit alespoň dimenze, v kterých by se sportovec mohl archetypově pohybovat. Ester Ledecké byl přiřazen archetyp Neviňátko. Barboře Špotákové archetyp Milenec. Další sportovci byli spojování s...
Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s.
Křiváčková, Tereza ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s. Cíle: Cílem této bakalářské práce je navrhnout soustavu cílů v časové posloupnosti z hlediska sportovních, ekonomických a společenských oblastí pro maloměstský basketbalový klub BK Klatovy, z.s. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního výzkumu. Primárně došlo k analýze dokumentů, které klub pro účely tohoto výzkumu poskytl, dalším krokem bylo provedení polostrukturovaných rozhovorů s vybranými členy klubu. Analýzy, které byly v této bakalářské práci použity, jsou PEST analýza pro zmapování makroprostředí a analýza vnitřních zdrojů klubu, pro zmapování interního fungování klubu. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, na co by se klub měl zaměřit. Největším problémem je v klubu nedostatek zkušených trenérů a celková horší komunikace a atmosféra. Nedostatky má klub i v propagaci a využívání inovací v technologickém směru. Výhodu naopak představuje vlastnictví haly, které klubu umožňuje provozovat vedlejší hospodářskou činnost a správné využívání dotačních programů. Klubu byly navrženy kroky, vytvořené v časové posloupnosti, které by při řádném plnění mohly pomoci ke zlepšení situace. Klíčová slova: strategické plánování, PEST analýza, strategické cíle, interní analýza, basketbalový klub, spolek
Analýza studijní neúspěšnosti studentů FTVS v oborech Management TVS a Fyzioterapie
Hynek, Vojtěch ; Hojka, Vladimír (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Analýza studijní neúspěšnosti studentů FTVS v oborech Management TVS a Fyzioterapie Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza vývoje studijní neúspěšnosti a graduation rate v bakalářských a navazujících magisterských studijních programech Fyzioterapie a Managementu tělesné výchovy a sportu na FTVS v posledních dvanácti letech na základě dat ze SIMS (sdružené informační matriky studentů). Metody: V práci je využita metoda analýzy kohortní míry neúspěšnosti vázané na rok zápisu a výpočet graduation rate na základě metodiky výpočtu MŠMT v rámci pravidel pro financování VVŠ. Výsledky: Studijní neúspěšnost ve sledovaných programech se v průběhu sledovaných let více mění. Hodnoty graduation rate jsou stabilnější. Vývoj ve studijních programech je odlišný, a to i u stejných typů studijních programů. Neúspěšnost v bakalářských studijních programech je vyšší než v navazujících magisterských studijních programech a stejně tak i graduation rate. Studijní programy Fyzioterapie mají menší studijní neúspěšnost než studijní programy Managementu TVS a vyšší graduation rate. Studijní programy Fyzioterapie patří v rámci studijní neúspěšnosti k těm lepším v rámci Univerzity Karlovy i FTVS. Studijní programy Managementu TVS jsou na stejné úrovni jako výsledky UK a FTVS. Hodnoty studijní neúspěšnosti a...
Financování sportovních klubů z veřejných zdrojů ve statutárním městě Teplice
Veselý, Daniel ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Financování sportovních klubů z veřejných zdrojů ve statutárním městě Teplice. Cíle: Hlavním cílem této práce je navrhnout zlepšení v současné dotační politice města Teplice v oblasti sportu a to na základě poznatků sportovních klubů působících ve městě, které tyto veřejné zdroje čerpají. K tomuto zlepšení se autor dostane primárně pomocí hloubkových polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vybraných sportovních klubů. Následně pak rozhovory se zástupci vedení města a analýzou sekundárních dat. Metody: Data, pro návrh tohoto zlepšení byla získávána pomocí polostrukturovaných rozhovorů s představiteli sportovních klubů ve městě Teplice, které čerpají veřejné zdroje. Tyto rozhovory soužily především k odhalení možných problémů v současném nastavení dotační politiky. Následně došlo i k realizaci polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vedení města Teplice. V tomto rozhovoru byly výsledky výzkumu mezi kluby reflektovány představitelům města Teplice. Ti tak dostali možnost obhájit odhalené problémy i ze strany poskytovatele veřejných zdrojů. V rámci tohoto rozhovoru byly také diskutovány možnosti a limity, se kterými město pracuje při poskytování dotací do sportu. Další metodou pak byla analýza sekundárních dat. Výsledky: Obecně je podpora sportu ve statutárním městě Teplice vnímaná poměrně...
Analýza konkurence lyžařských škol
Šillarová, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Analýza konkurence lyžařských škol Cíle: Hlavním cílem práce je provést komparaci dvou nejsilnějších lyžařských škol v určité oblasti v ČR, čehož se dosáhne zanalyzováním vnitřního prostředí obou vybraných lyžařských škol. Marketingový výzkum je prováděn metodou hloubkového interview s manažery jednotlivých lyžařských škol. Na základě marketingového výzkumu jsou lyžařské školy porovnávány. Výsledek práce usnadňuje rozhodování uživatelů a zaměstnanců a navrhuje manažerům doporučení zohledňující tyto výsledky. Metody: V práci je použita metoda kvalitativního výzkumu. Pro kvalitativní výzkum je stěžejní metodou hloubkové interview s manažery lyžařských škol, které jsou doplněny analýzou dokumentů. Na základě získaných informací je sestrojen McKinsey model 7S, který pomáhá k identifikaci silných a slabých stránek. Tyto faktory jsou vyhodnoceny pomocí matice IFE. V závěru práce je provedena komparace vnitřního prostředí podniků. Výsledky: Výsledkem práce je vnitřní analýza dvou lyžařských škol v určité oblasti v České republice. Z tohoto rozboru vyplývají specifické silné a slabé stránky obou podniků, které jsou dále zhodnoceny a taktéž použity ke komparaci podnikového interního prostředí. Z výsledku vyplývá, že postavení organizace závisí na úhlu pohledu, kterým se na něj nahlíží - zda z pohledu...
Vizuální identita vybraného fotbalového klubu na sociálních sítích
Mysliveček, Václav ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Vlk, Aleš (oponent)
Název: Vizuální identita vybraného fotbalového klubu na sociálních sítích Cíle: Hlavním cílem práce je vytvoření konceptu vizuální identity na sociálních sítích týmu FK Teplice. Dalším cílem je detailní rozbor prvků, z nichž se vizuální identity na sociálních sítích skládají. Třetím cílem je provedení rešerše vizuálních identit vybraných fotbalových klubů na sociálních sítích. Poslední cíl reprezentuje kontinuální pozorování vizuálního obsahu sdíleného týmem FK Teplice. Metody: V práci jsou použity metody kvalitativního výzkumu. Nejprve je použita metoda standardizovaného pozorování aplikovaná na sociální sítě týmu FK Teplice. Poté následuje kvalitativní dotazování, ve kterém respondenti prostřednictvím otevřených a uzavřených otázek hodnotí vizuální identitu týmu FK Teplice. Výsledky: Z výsledků je zřejmé, že největšími problémy vizuální identity týmu FK Teplice na sociálních sítích jsou nedostatečná hierarchizace grafických prvků, typografie, práce s volným prostorem, přílišná monotónnost grafických šablon a nedodržování doporučovaných formátů pro kanály příspěvků. Klíčová slova: Grafický design, digitální obsah, sociální sítě, český fotbal, koncept vizuální identity

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.