Název: Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Překlad názvu: Possibilities of using digital marketing in real estate sales on the example of the real estate project Byty Hejtmánkova
Autoři: Stachurová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; inzertní servery; Marketing; marketing realit; PPC; SEO; sociální sítě; digital marketing; Marketing; PPC; real estate advertising servers; real estate marketing; SEO; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174187

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506919


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet