Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,696 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané restauraci
Ryšavá, Monika ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingového mixu vybrané restaurace. Teoretická část obsahuje definici pojmů souvisejících s problematikou této práce. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a vyhotoven současný marketingový mix restaurace. Součástí analytické části je marketingový výzkum ve formě mystery shopping. Poslední část práce tvoří návrhy úprav marketingového mixu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Svobodová, Bára ; Šuňavcová, Nikola (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti VOPOL a.s. za období 2018 až 2022 a následně doporučuje konkrétní návrhy na zlepšení celkové situace společnosti. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů, metod a ukazatelů finanční analýzy. Analytická část představuje konkrétní společnost a poté je provedena finanční analýza na základě informací z teoretické části. V závěrečné části jsou prezentovány návrhy na zlepšení celkové situace vybrané společnosti.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Ali, Karim ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá zpravodajstvím a inzercí. V rámci této bakalářské práce bude provedeno několik analýz, které se budou týkat marketingového mixu a marketingového prostředí řešené společnosti. Bude také provedeno marketingové dotazníkové šetření. Po vyhodnocení výsledků analýz bude vytvořeno několik návrhů adekvátních k získaným výsledkům z analýz a z dotazníkového šetření, která by měla vést k vylepšení a zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Kvapilíková, Jana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti pro zavedení nového zahraničního dodavatele. Práce se rozděluje do tří částí. První část práce se věnuje teorii, která vysvětluje teoretické základy pro správné pochopení řešené problematiky. V další, analytické, části je práce zaměřená na bližší představení společnosti, obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a kvalitativní průzkum. Poslední návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu, který bude využit pro získání nového zahraničního partnera.
Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na expanzi digitálního produktu pro finanční služby. Věnuje se výběru vhodných trhů k expanzi na základě zpracování dat z online marketingových kampaní. Dává si za cíl vytipování a výběr vhodných trhů na základě výzkumu online marketingových dat. Úvodní část práce se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a výběru vhodných metod. V navazující teoretické části jsou vymezeny pojmy okolo zahraničního obchodu a digitálního marketingu. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu trhu a výzkum a vyhodnocení dat z marketingových kampaní. Závěrečná návrhová část reflektuje poznatky zjištěné v analýzách a uvádí kroky k efektivní expanzi.
Výběr a implementace informačního systému
Zgabaj, Adam ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá tématem výběru a implementace informačního systému ve vybrané společnosti, která se zabývá celosvětovým prodejem autodílů prostřednictvím e-shopu. Bude využito externích a interních analýz, a také výzkumných metod pro stanovení klíčových požadavků na informační systém. Následně bude vybráno vhodné řešení ve dvoustupňovém výběru. Proveden kompletní návrh řešení, včetně nákladů a přínosů. V poslední části bude stanoven návrh plánu implementace a analýza rizik v souvislosti s implementací nového řešení.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Jambor, Eric ; Malinka, Jakub (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématy hodnocení finanční situace podniku Brand Promotion CZ s.r.o. a návrhy na zlepšení této situace. Pracoval jsem s účetními výkazy podniku z let 2018 až 2022. Strukturálně je tato práce složena ze dvou částí: teoretická část a praktická část pro určenou firmu. Teoretická část obsahuje základní pojmy a ukazatele pro finanční analýzu. Dále v praktické části počítám dané ukazatele a následné výsledky zhodnotím. V poslední části této práce tvořím vlastní návrhy pro zlepšení finanční situace v podniku.
Návrh projektu na zavedení informačního systému pro evidenci a správu zakázek
Červinka, Michal ; Širáňová, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh projektu na zavedení informačního systému pro evidenci a správu zakázek v malém podniku, který se zabývá montáží dvířek do vany pro osoby se sníženou pohyblivostí. Práce je vypracována metodami a postupy projektového řízení. Práce je rozdělena do celkem čtyř částí, z nichž první uvádí cíle, metody a postupy zpracování, druhá část se věnuje teoretickým východiskům, třetí část je představením analyzované společnosti a analýzou vnitřního a vnějšího okolí podniku, čtvrtá část spočívá v samotném návrhu projektu na zavedení informačního systému a celkovým přínosům navrhovaného řešení.
Podnikatelský záměr
Cichá, Anna ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování reálného podnikatelského plánu, zabývajícího se založením kavárny. Práce je rozdělena do tří základních částí, a to na část teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část poskytuje teoretické podklady pro zbylé dvě části. V rámci části analytické jsou provedeny analýzy současné situace na trhu. V poslední praktické části jsou provedeny vlastní návrhy řešení a v závěru práce je shrnutí dosažených výsledků.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Fojtíková, Klára ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti LOBEY Laboratories. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části práce jsou definovány základná pojmy, které se pojí s marketingem. Následná analytická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a zhodnocení jeho vnitřního i vnějšího prostředí pomocí vybraných metod. Poslední návrhová část práce je zaměřena na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,696 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.