Název: Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Překlad názvu: Marketing Strategy of the New Product / Services Launch
Autoři: Fojtíková, Klára ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového prostředí; Marketingová strategie; marketingový mix; návrh marketingové strategie; SWOT analýza; concept of marketing strategy; market analysis; marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246159

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618403


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet