Název: Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: A proposal for improving the marketing mix of a company
Autoři: Ali, Karim ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inzerce; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; noviny; SWOT analýza; advertising; marketing; marketing environment; marketing mix; marketing research; news; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248330

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619044


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet