Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 696 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti vstupující na rumunský trh prodejců zemědělské a lesnické techniky
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu české společnosti vstupující na rumunský B2B trh prodejců lesnické a zemědělské techniky. Celá práce je koncipována do tří částí, první část je věnována teoretickým poznatkům. Druhá část, analýza současného stavu, se detailněji věnuje představení společnosti, jejímu současnému marketingovému mixu, průzkumu zákaznických preferencí, analýze konkurence, analýze marketingového prostředí a v neposlední řadě představení rizik vyplývajících ze vstupu na tento zahraniční trh. Poslední, návrhová část představuje návrh jednotlivých prvků marketingového mixu, který vychází ze zjištěných informací v analytické části práce.
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Podpora prodeje a reklama konkrétní kavárny
Vodehnalová, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro kavárenské zařízení Kavárna v parku. Zabývá se marketingovou komunikací zejména oblastí podpory prodeje a reklamy. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu, včetně marketingové komunikace, nástrojů reklamy a podpory prodeje, chování zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na popsání současného stavu marketingové komunikace, zkoumání zákaznických preferencí a konkurenčního prostředí. Návrhová část práce zahrnuje konkrétní doporučení vlastních návrhů pro zlepšení marketingové strategie podniku, přičemž tato doporučení vycházejí z analýzy podniku.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Hrdinková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu Studio zdravého spánku ve Slavkově u Brna. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se zabývá teoretickými poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá pojednává o představení vybrané maloobchodní jednotky, analyzuje současnou marketingovou situaci a zároveň obsahuje analýzu konkurence. V poslední části této práce jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce, rozdělena na tři části, se zabyvá návrhem komunikačního mixu vybrané společnosti Knihobot, s. r. o., které je v procesu expanze na rakousky trh. Podnik se zabyvá prodejem repasovanych knih. První část se zabyvá teoretickym vychodiskem v souvislosti se zkoumanou problematikou. Následující část je složena z analyz současného stavu dané společnosti, jenž je rozdělena na mikroprostředí a makroprostředí. V této kapitole je dále zahrnuty i marketingovy vyzkum provedeny na základě kvalitativních a kvantitativních metod. V poslední části jsou vytvořené vlastní návrhy na základě analytické části, jenž se zabyvá návrhem komunikačního mixu na rakouském trhu.
Návrh rozvoje obchodních aktivit prostřednictvím progresivních prodejních metod
Ušel, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce obalových materiálů. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a analýz, nezbytných pro tvorbu druhé části práce. Ta popisuje a vyhodnocuje současný stav vnějšího, vnitřního a oborového prostředí sledovaného podniku. Následně sestavená SWOT analýza je pak stěžejním podkladem pro definici návrhu na rozšíření obchodních aktivit, uvedeného v závěrečné části práce.
Marketingová komunikace konkrétního kadeřnictví
Cardová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace konkrétního kadeřnictví. Práce je strukturována do tří částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska, která jsou nezbytná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se věnuje představení podniku a analýze jeho současného stavu. Poslední část obsahuje návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace na základě výsledků získaných z provedených analýz a vlastního marketingového průzkumu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní autoškoly
Holbová, Daniela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci autoškoly se zaměřením na její reklamu a podporu prodeje. V teoretické části jsou definovány pojmy a metody související s marketingovým a komunikačním mixem, které jsou dále využity k analýze konkrétní autoškoly a její konkurence. V návrhové části jsou představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingové komunikace této autoškoly.
HR komunikační mix ve vybraném mezinárodním podniku
Janošková, Simona ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navrhnout vhodný komunikační mix pro HR vybraného mezinárodního podniku. Teoretická část se zabývá problematikou získávání zaměstnanců se zaměřením na marketing lidských zdrojů. V praktické části je zpracována analýza současného stavu. Na základě výstupů těchto analýz a teoretické části jsou zpracovány návrhy. Realizace těchto návrhů by měla vést ke zvýšení povědomí o firmě a nabízené pozici operátora výroby u cílové skupiny a tím i počtu uchazečů o tuto pozici ve sledovaném podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 696 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Mraček, Pavel
2 Mráček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.