Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)
Kněžický, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato práce se zabývá prodejní strategií společnosti Guinness na trhu s pivem ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a na základě této analýzy navrhuje možné strategie na zlepšení prodejních výkonů podniku.
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Nikitina, Oleksandra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení průzkumu a důkladné analýzy pro navržení nového trhu pro mezinárodní společnost. V případě kladného doporučení ohledně vstupu na trh je vypracována a předložena marketingová strategie a marketingový mix. Hlavní ideou tématu je navrhnout efektivní strategii pro Starbucks Corporation, celosvětový řetězec kaváren a specializovaného prodejce kávy, pro vstup na ukrajinský trh. Doporučení se zakládá na důkladné analýze a průzkumech tržního prostředí a potenciální pozice společnosti. Diplomová práce se dělí na teoretickou, analytickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje akademické znalosti související s námětem diplomové práce, které jsou dále použity v další analytické a praktické části. Analytická část představuje analýzu provedenou podle situace ve státě a v průmyslu a podle současného profilu společnosti a jejich strategií. V praktické části založené na analytickém provedení je zpracováno konečné doporučení o způsobu vstupu a o marketingové strategii.
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Švarc, Ondřej ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza internacionálního marketingu společnosti Mondeléz International se zaměřením na mezinárodní prostředí a jeho vliv na společnost, dále pak analýza marketingového mixu vybraných mezinárodních produktů a dotazníkové šetření zabývající se mírou povědomí o bývalé společnosti Kraft Foods a nynějším Mondeléz. Výsledek této práce by měl čtenáři dát přehled o vývoji společnosti Mondeléz a mezinárodních aktivitách této společnosti aplikovaných v České Republice.
Vliv čínské kultury na marketingové strategie vybraných firem v Číně
Koderová, Markéta ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem čínské kultury na marketing aplikovaný na čínském trhu. Dle statistik se velké množství subjektů, přicházejících na čínský trh, na tomto trhu setkává s neúspěchem a je nucena trh po nějaké době opustit. Vzhledem k velké kulturní odlišnosti čínské kultury v porovnání s kulturou západní se nabízí otázka, zda je tento neúspěch spojen právě s nepochopením čínské kultury a způsobu, jakým ovlivňuje chování spotřebitelů. Cílem této práce je zhodnotit význam a vliv kultury na marketing aplikovaný na čínském trhu, včetně konkrétního popisu toho, jakým faktickým způsobem může čínská kultura marketing na čínském trhu ovlivňovat.
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Pavlishyna, Polina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem teoretické části této práce je popsat různé možnosti a prvky marketingové strategie společnosti a ukázat různá doporučení v oblasti plánování a přípravy marketingové strategie. Praktická část popisuje analýzu programu Volkswagen AG ojetých vozů Das WeltAuto. Analýza se zaměřuje na mezinárodní marketingové strategie, které jsou používány na trzích, kde působí, a popisuje jeho hlavní prvky, cíle a provedené. Konečným cílem této práce je analyzovat proces integrace různých značek na úrovni celé korporace a popsat proces implementace marketingové strategie pro speciální ojeté vozy programu Das WeltAuto na mezinárodní úrovni.
Marketing společnosti Škoda Auto na asijských trzích
Furch, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se primárně zabývá současnou pozicí největší české automobilky Škoda Auto na čínském a indickém trhu. Práce obsahuje analýzu výchozích vstupních podmínek a celkového marketingového prostředí v daných zemích. Společnost Škoda Auto, člen německého koncernu Volkswagen, působí v Asii teprve několik let a prozatím dosahuje velmi uspokojivých výsledků. Obzvláště perspektivní je trh v Číně, kde se očekává významný nárůst prodejnosti v následujících letech. Indická poptávka po osobních autech je relativně slabší a hůře předvídatelná. Na obou trzích musí Škoda čelit ostré konkurenci místních i globálních výrobců, proto je kladen velký důraz na positioning značky. Součástí práce je také SWOT analýza a identifikace základních nástrojů marketingového mixu.
Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
Kochová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky nealkoholických nápojů Guaraná Antarctica. Popisuje marketingovou strategii značky na domácím trhu v Brazílii a vstup značky na mezinárodní trhy. Dále diplomová práce analyzuje tržní příležitosti této značky nápojů s extraktem z guarany v České republice a hodnotí přenos marketingové strategie do českého prostředí. Na základě získaných podkladů jsou v závěru práce navrženy úpravy marketingové strategie vedoucí ke zlepšení pozice značky na českém trhu.
Analýza marketingového prostředí RK pro vybrané prvky strategie HAMÉ s.r.o.
Fazylov, Yernar ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provádění analýzy pro určení míry souladu mezi intranacionální obchodní strategii HAMÉ s.r.o. a marketingovým prostředí země, která patří do teritorialní sféry pusobení společnosti, Republiky Kazachstán. Metodický aparát pro provádění analýzy byl čerpán z odborné literatury. Skladá se z klasifikace jednotlivých prvků marketingového prostředí každé země, pak následují metody poznání okoli podniku a odhalení bodů v nesouladu ve firemní strategie, které slouží základem pro její korekce. Samotná analýza je rozdělená do třech fází. V první fázi se uvádí obecná charakteristika marketingového prostředí Republiky Kazachstán, ve druhé fazí jsou popsaný obchodní aktivity společnosti HAMÉ s.r.o. na ukazkovém trhu, v třetí fázi jsou provedený PEST a SWOT analýzy, na základě jejích vysledků byl vypracován posudek o míře vhodnosti jednotlivých prvků obchodní strategie HAMÉ s.r.o. s tržními podminkami Republiky Kazachstán. Souhrná data zjíštená v pruběhu analýzy byli využity pro rozpracování nutných opatření.
Marketingové aktivity NIKE v kategorii basketbal pro tuzemský trh
Tichý, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kaňovský, Luděk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a představením globální společnosti Nike, zejména pak vnímáním této značky jako basketbalového symbolu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoreticko-metodologická východiska, zejména mezinárodní marketingové prostředí, koncepce a strategické přístupy, mezinárodní marketingový mix, navíc také event marketing a sponzoring, které jsou nedílnou součástí marketingu Nike. Praktická část charakterizuje firmu Nike z mezinárodního hlediska a z hlediska marketingových aktivit v českém prostředí. Na základě zjištěných skutečností a provedeného průzkumu jsou uvedena doporučení pro marketingové aktivity v kategorii basketbal na tuzemském trhu.
Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Kronusová, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Fořt, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat specifika marketingové komunikace na německém trhu a zjistit, zda a v jaké míře tato specifika vykazuje marketingová komunikace společnosti Nordsee v Německu. Cílem práce je také analyzovat a odůvodnit odlišnosti marketingové komunikace Nordsee na německém a českém trhu. Teoretický základ práce je obsahem prvních dvou kapitol, které definují marketingovou komunikaci, zabývají se především komunikačním mixem, komunikačními cíli a procesem komunikace. Z teoretická část práce dále zahrnuje poznatky týkající se marketingové komunikace v multikulturním prostředí. Je zde definována kultura a je charakterizována kulturními dimenzemi dle díla Geerta Hofstedeho. Následující část je zaměřena na specifika mezinárodní marketingové komunikace. Třetí kapitola analyzuje marketingové prostředí a marketingovou komunikaci v Německu. Poslední kapitola je věnována konkrétním aktivitám marketingové komunikace společnosti Nordsee, a to jak v Německu, tak v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.