Název: Marketing společnosti Škoda Auto na asijských trzích
Překlad názvu: Marketing of the company Skoda Auto in the asian markets
Autoři: Furch, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Automobilový trh; Indie; Mezinárodní marketing; Čína; Škoda Auto; car market; China; India; international marketing; Skoda Auto

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38553

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165291


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet