Název: Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Překlad názvu: International marketing activities of Mondeléz company on specific markets
Autoři: Švarc, Ondřej ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingový mix; Mezinárodní marketing; PEST analýza; International marketing; marketing mix; PEST analysis; survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41874

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198260


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet