Název: Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)
Překlad názvu: Sales Strategy of an International Corporation (Guinness)
Autoři: Kněžický, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Distribuce; Guinness; Mezinárodní marketing; PEST analýza; Positioning; Segmentace; SWOT analýza; Značka; Brand; Distribution; Guinness; International Marketing; PEST analysis; Positioning; Segmentation; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39523

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200160


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet