Název: Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Překlad názvu: Specifics of marketing communication on German market
Autoři: Kronusová, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Fořt, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gastronomie; marketingová komunikace; mezinárodní marketing; Německo; gastronomy; Germany; international marketing; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30543

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112707


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet