Název: Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
Překlad názvu: International marketing strategy of soft drink Guaraná Antarctica
Autoři: Kochová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brazílie; guarana; Guaraná Antarctica; marketingová strategie; mezinárodní marketing; nealkoholické nápoje; Česká republika; Brazil; Czech Republic; guarana; Guaraná Antarctica; international marketing; marketing strategy; soft drinks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34006

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125212


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet