Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace žáka se smyslovými vadami do učebního oboru
Kochová, Zuzana ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Monika , Monika (oponent)
Bakalářská práce s názvem Integrace žáka se smyslovými vadami do učebního oboru je zaměřena hlavně na vymezení sluchového a zrakového postižení, popsala jsem lékařské důsledky těchto hendikepů, dále druhy komunikace lidí se sluchovým postižením jako například odezírání nebo znakové jazyky. Přiblížila jsem i Braillovo písmo. Je zde popsán i pojem integrace. Dále se v bakalářské práci věnuji vzdělávání takto postižených žáků v České republice. K získání výsledků průzkumu jsem použila dotazníkového šetření. To jsem provedla na Střední škole, základní škole a mateřské škole v Holečkově ulici v Praze. Tuto školu jsem si vybrala proto, že jako jediná poskytuje vzdělání sluchově postiženým žákům v oborech s výučním listem. K zodpovězení otázky, kterou jsem si položila, bylo použito dotazníků, s jejichž rozdáním žákům a následným vyplněním mi velice pomohl ředitel výše zmíněné školy. Ke zpracování výsledků jsem použila grafů. Dotazníkovým šetřením jsem zjistila, že žáci jsou připraveni a hlavně schopni integrace, ovšem za podmínek, které musí určitá škola těmto žákům poskytnout. Je tedy třeba ještě dlouhé cesty, která povede k dokonalé integraci a soužití hendikepovaných a zdravých žáků na stejné škole.
Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
Kochová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky nealkoholických nápojů Guaraná Antarctica. Popisuje marketingovou strategii značky na domácím trhu v Brazílii a vstup značky na mezinárodní trhy. Dále diplomová práce analyzuje tržní příležitosti této značky nápojů s extraktem z guarany v České republice a hodnotí přenos marketingové strategie do českého prostředí. Na základě získaných podkladů jsou v závěru práce navrženy úpravy marketingové strategie vedoucí ke zlepšení pozice značky na českém trhu.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí Angoly a možnosti rozšíření spolupráce s ČR
Kochová, Zuzana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
V první a hlavní kapitole se práce zabývá současným podnikatelským prostředím Angoly s přihlédnutím k minulosti země. Tato analýza je prováděna skrze jednotlivé složky podnikatelského prostředí - analýzou ekonomického, politického,legislativního, technologického a sociálního a kulturního prostředí.Výsledkem je komplexní obraz situace v současné Angole. Druhá kapitola se pak věnuje historii, současnosti i budoucnosti česko-angolské spolupráce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.