Název: Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Překlad názvu: Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Autoři: Nikitina, Oleksandra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing služeb; Marketingová strategie; marketingový mix; mezinarodní marketing; Starbucks; Ukrajna; vstup na zahraniční trh; International Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Modes of foreign market entry; Services marketing; Starbucks; Ukraine

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40136

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199064


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet