Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
Bezdomovectví a reálné možnosti návratu na trh práce
Boučková, Jana ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Barták, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit současné a potenciální budoucí možnosti návratu cílové skupiny lidí bez domova na trh práce, jakožto prostředku k jejich sociálnímu začlenění do společnosti, se zaměřením na území Hl. m. Prahy; a vlastní formulace návrhů opatření pro další řešení této problematiky. Pro potřeby analýz jsou využita data získaná z dostupné literatury, akademických článků, veřejněpolitických dokumentů, webových stránek a expertních rozhovorů. Výstupy provedených analýz ukazují, že současné možnosti návratu na trh práce pro cílovou skupinu lidí bez domova jsou velmi omezené, a to zejména v počtu reálných pracovních nabídek uzpůsobených této cílové skupině. Zároveň bylo zjištěno, že tomuto způsobu začleňování není v současnosti věnováno tolik pozornosti, kolik by bylo zapotřebí ke zlepšení stávající situace. Na základě uskutečněných analýz byla zformována možná doporučení pro další řešení této problematiky, mezi něž řadím zejména důraz na individuální přístup k lidem bez domova jako specifické cílové skupině a vytvoření přímých opatření pro rozvoj jejich zaměstnávání skrze podporu sociálního podnikání, vytvoření výhodnějších vstupních podmínek pro nové projekty a zavedení zvýhodnění zaměstnavatelů ze soukromého sektoru.
Marketingové aktivity společnosti Uber
Koutníková, Martina ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sdílenou ekonomiku a podrobně se věnuje jednomu z jejích hlavních představitelů - společnosti Uber. Na příkladu této společnosti jsou představeny možnosti, které sdílená ekonomika dává, ale také ukázány problémy, které s sebou přináší. Diplomová práce je rozdělena do logicky navazujících kapitol. Teoretická část vymezuje základní pojmy, se kterými se následně pracuje v části praktické. Jsou zde v komplexním pojetí podány informace ke sdílené ekonomice jako takové a k její hybné síle - generaci Millennials. Dále jsou zde teoreticky vymezeny pojmy, jako jsou analýza marketingového prostředí a analýza marketingového mixu, které mají v následujících kapitolách svůj praktický odraz na příkladu společnosti Uber. Diplomová práce se zaměřuje na marketingové aktivity společnosti Uber v České republice, její součástí je také dotazníkový průzkum mezi respondenty. Hlavním cílem diplomové práce je zmapování současných marketingových aktivit společnosti Uber v České republice, zjištění povědomí o službě Uber a spokojenosti s ní a následný návrh doporučení a dalších marketingových aktivit, které by společnosti Uber v České republice mohly pomoci naplnit stanovené cíle a rozvinout její potenciál. Dílčím cílem je zmapování informací o sdílené ekomomice jako takové a jejich zpracování do jednoho logického celku.
Bezdomovectví a reálné možnosti návratu na trh práce
Boučková, Jana ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Barták, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit současné a potenciální budoucí možnosti návratu cílové skupiny lidí bez domova na trh práce, jakožto prostředku k jejich sociálnímu začlenění do společnosti, se zaměřením na území Hl. m. Prahy; a vlastní formulace návrhů opatření pro další řešení této problematiky. Pro potřeby analýz jsou využita data získaná z dostupné literatury, akademických článků, veřejněpolitických dokumentů, webových stránek a expertních rozhovorů. Výstupy provedených analýz ukazují, že současné možnosti návratu na trh práce pro cílovou skupinu lidí bez domova jsou velmi omezené, a to zejména v počtu reálných pracovních nabídek uzpůsobených této cílové skupině. Zároveň bylo zjištěno, že tomuto způsobu začleňování není v současnosti věnováno tolik pozornosti, kolik by bylo zapotřebí ke zlepšení stávající situace. Na základě uskutečněných analýz byla zformována možná doporučení pro další řešení této problematiky, mezi něž řadím zejména důraz na individuální přístup k lidem bez domova jako specifické cílové skupině a vytvoření přímých opatření pro rozvoj jejich zaměstnávání skrze podporu sociálního podnikání, vytvoření výhodnějších vstupních podmínek pro nové projekty a zavedení zvýhodnění zaměstnavatelů ze soukromého sektoru.
Evaluace kvality učebnic užívaných v rámci primárního školství v ČR. Vytvoření kvalitativního evaluačního rastru
Šulc, Petr ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Rýdl, Karel (oponent) ; Boučková, Jana (oponent)
Evaluace kvality učebnic užívaných v rámci primárního školství v ČR. Vytvoření kvalitativního evaluačního rastru. Doktorand: Petr Šulc Pracoviště: Pedagogická fakulta UK Praha - katedra primární pedagogiky Školitel: doc. PaedDr. Radka Wildová, CSc. ABSTRAKT: Cílem této práce bylo vytvořit kvalitativní rastr, který by pomohl učitelům při kvalifikovaném výběru učebnic. V teoretické části jsme formulovali předpoklad, že kvalitu učebnic je nutné analyzovat z pohledu užitných vlastností, důležitých pro jednotlivé uživatele (žáky, rodiče, učitele, školu) s akcentací na jejich hierarchii. Náš výzkum však ukázal, že problém je mnohem komplexnější. Jednoduchý kvalitativní rastr, v praxi použitelný řadovými učiteli, nebylo možné sestavit. Efektivnější se ukázala varianta, která počítá s vypracováním kvalitativního rastru jako součásti vlastního doložkového řízení. Z tohoto důvodu jsme v závěru práce navrhli systémové změny, které by měly kvalitu učebnic zvýšit, jakož i zajistit jejich pravidelnou obměnu v rámci školského systému, tak aby byly stále aktuální, moderní, graficky i obsahově přehledné, aby jejich design odpovídal věku dítěte i současným designovým trendům. Změny směřují i ke zlevnění produkce učebnic i usnadnění jejich výběru učiteli. Zamýšleli jsme se také nad systémem doložkového řízení, tedy zda jej...
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
Marketingové aktivity portálu Airbnb
Weinmannová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na fenomén ekonomiky sdílení a na příkladu společnosti Airbnb ukazuje, jaké příležitosti a hrozby přináší firmám, jednotlivcům i celé společnosti. Práce je rozdělena do několika navazujících kapitol, kde teoretická část je věnována analýze marketingového prostředí, marketingové strategii, specifikům marketingového mixu služeb cestovního ruchu a teoretickým poznatkům o ekonomice sdílení. Praktická část se věnuje představení společnosti Airbnb a analýze jejích marketingových aktivit v České republice i v zahraničí. Cílem práce je za pomoci průzkumu trhu odhalit potenciál společnosti Airbnb na českém trhu na straně poptávky i nabídky, určit budoucí cíle společnosti a doporučit, jak těchto cílů dosáhnout.
Identifikace inovačních lídrů mezi uživateli moderních technologií
Filová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Metody používané v současnosti v marketingovém výzkumu inovací se zaměřují na pozdější fáze inovačního procesu a jsou zpravidla metodologicky složité, což omezuje možnosti jejich praktického využití. Předložená disertační práce se zaměřuje na vytvoření jednoduché škály sebeurčení použitelné v prvotních i pozdějších fázích inovačního procesu. Tato škála je vysoce modulární a vhodná pro široké spektrum výzkumů. Hlavní baterie otázek byla inspirována Rogersovou kategorizací přijímatelů inovací. Otázky určují (1) obecné charakteristiky přijímatelů inovací a (2) jejich vztah ke konkrétní inovaci. Škála byla testována v průběhu robustního longitudinálního výzkumného šetření, tematicky zaměřeného na uživatele moderních technologií. Od dubna 2013 do ledna 2015 se výzkumu zúčastnilo celkem 4 000 uživatelů internetu v České republice. Výsledkem je nová škála sebeurčení vhodná pro měření inovativnosti spotřebitelů, kterou lze aplikovat pro prototypování, strategické rozhodování a efektivní komunikaci inovací spotřebitelům.
Český a globální trh výtvarného umění (s akcentem na kritickou reflexi českých a zahraničních autorit)
Dvořák, Olga ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; David, Jiří (oponent) ; Němeček, Jan (oponent)
Disertační práce zkoumá umělecké dílo jako velmi specifický luxusní produkt, který je obtížně definovatelný a tržně uchopitelný. Objektivně daná nejistota trhu s uměním se ukázala být v problematickém vztahu k investiční funkci uměleckého díla. Cena současného výtvarného díla jako produktu je nestálá a navíc netransparentní, vzhledem k jejímu utajení ji nelze ekonomicky sledovat a na globální úrovni se tvoří většinou pomocí marketingového nástroje, komerčního veletrhu s uměním. Hlavním cílem práce je odkrytí specifik trhu výtvarného umění. Sekundárním cílem je zjistit, jak je na globálním trhu zastoupeno české současné umění, jaké existují bariéry pro vstup českých subjektů na tento trh a jaký vztah k marketingu mají jednotliví aktéři trhu. Pro dosažení cíle autorka provedla široký sekundární výzkum zahraniční literatury a dále dva primární výzkumy. V kvalitativním výzkumu metodou expertního dotazování se zaměřila na české odborníky několika různých profesí. Následný rozsáhlý kvantitativní výzkum, včetně statistického zpracování, zjišťoval názory expertů z významných výtvarných institucí celého světa a jejich povědomí o českém současném výtvarném umění. Přínosem práce jsou zejména doporučení pro české umělce a komerční galerie, jak proniknout na globální trh. Vedle tohoto praktického přínosu se práce zabývá i přínosem pro vědu, jelikož zkoumá a poskytuje informace z oblasti, která není v českém prostředí dostatečně sledována ani prezentována na kvalitní úrovni. Zaměření autorky na pedagogický přínos je zřejmý, jelikož se uvedené problematice již několik let věnuje v rámci pravidelných přednášek o marketingu umění na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie
Doan, Ngoc Han ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je deskripce vstupu zahraniční kosmetické značky Missha na český trh a analyzovat její marketingovou strategií. Z této analýzy lze pak následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití marketingových komunikačních nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury a využita je i metoda kompilace. Pro získání konkrétních dat a k jejich analýze se využívá metod rešerše sekundárních dat, kvantitativní výzkum na datech MML-TGI a kvalitativní metody výzkumu formou osobních rozhovorů se zákazníky značky Missha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Boučková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.