Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace lázeňského zařízení
Kolísková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fořt, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného lázeňského zařízení. Teoretická část představí formy a nástroje marketingu a jejich využití v oblasti lázeňství. Praktická část si klade za cíl analyzovat aktuální marketingovou komunikaci Lázní Mšené, a.s. a na základě provedeného dotazníkového šetření kriticky zhodnotit efektivitu komunikačních nástrojů. V závěru práce jsou představeny návrhy možných řešení pro zlepšení komunikační strategie.
Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Kronusová, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Fořt, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat specifika marketingové komunikace na německém trhu a zjistit, zda a v jaké míře tato specifika vykazuje marketingová komunikace společnosti Nordsee v Německu. Cílem práce je také analyzovat a odůvodnit odlišnosti marketingové komunikace Nordsee na německém a českém trhu. Teoretický základ práce je obsahem prvních dvou kapitol, které definují marketingovou komunikaci, zabývají se především komunikačním mixem, komunikačními cíli a procesem komunikace. Z teoretická část práce dále zahrnuje poznatky týkající se marketingové komunikace v multikulturním prostředí. Je zde definována kultura a je charakterizována kulturními dimenzemi dle díla Geerta Hofstedeho. Následující část je zaměřena na specifika mezinárodní marketingové komunikace. Třetí kapitola analyzuje marketingové prostředí a marketingovou komunikaci v Německu. Poslední kapitola je věnována konkrétním aktivitám marketingové komunikace společnosti Nordsee, a to jak v Německu, tak v České republice.

Viz též: podobná jména autorů
4 Fořt, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.