Název: Marketingové aktivity NIKE v kategorii basketbal pro tuzemský trh
Překlad názvu: Marketing activities in the category of Nike basketball for the domestic market
Autoři: Tichý, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kaňovský, Luděk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Basketbal; Bill Bowerman a Phil Knight; Historie firmy Nike; Inovace; Mezinárodní marketing; Nike Inc.; Nike Maxims; Basketball; Bill Bowerman a Phil Knight; History of Nike company; Innovation; International marketing; Nike Inc.; Nike Maxims

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31374

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113680


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet