Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 215 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích
Pištorová, Sára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích se zabývá použitím sociálních sítí v marketingové komunikaci firem. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na výhody využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje a popisuje proces tvorby kampaně v jejich prostředí. Cílem práce je připravit marketingovou kampaň pro pojistný produkt v prostředí vybraných sociálních sítí (Facebook a Instagram) a tuto kampaň následně realizovat, zhodnotit její průběh a vyhodnotit, zda bylo dosaženo stanovených cílů. Součástí práce je rovněž provedená kvantitativní obsahová analýza, která zkoumá komunikační aktivity konkurenčních značek na Facebooku. Na základě zjištěných výsledků budou navržena doporučení pro budoucí kampaně dané společnosti, která by měla pomoci zvýšit efektivitu firmy v komunikaci na vybraných sociálních sítích.
Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu
Branný, Adam ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu si klade za hlavní cíl vytvořit zkušební verzi marketingové manažerské simulace v programu Microsoft Excel, otestovat ji a z tohoto testování vyvodit závěry relevantní pro její další vývoj. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingového řízení, uvádí teoretické i praktické informace o manažerských simulacích a marketingových manažerských simulacích z hlediska pohledu historického i soudobého. Dále představuje skutečně vytvořenou zkušební verzi simulace, která dostala název MarSim z pohledu jejího autora i případných uživatelů. Přináší také údaje o proběhlém testování a jeho výsledcích, jež se spolu s dalšími daty staly východiskem pro návrh případných vylepšení.
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
Šušková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hromek, Filip (oponent)
Diplomová práce se zabývá představením programatického nákupu internetové reklamy se zaměřením na model Real-time bidding v kontextu internetového marketingu. Na základě provedeného výzkumu práce zhodnocuje současný význam a predikuje budoucí vývoj programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu v komparaci s vývojem v zahraničí. Pomocí dílčích datových analýz práce posuzuje účinnost a významnost programatického nákupu internetové reklamy z pohledu předního vydavatele internetové reklamy Seznam.cz.
Application of behavioural economics on pricing page.
Oravec, Jakub ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Lorenc, Václav (oponent)
Tato práce se zaobírá designováním a optimalizací ceníku na webových stránkách s využitím poznatků z oblasti behaviorálních věd. Pro tento účel byl realizován kvantitativní výzkum. Na vytvořené webové stránky se testovaly dvě verze ceníku nadizajnované v souladu s poznatky behaviorálních věd a architekturou volby. Obě sledované verze směřovaly zákaznických volbu na odlišný variantu služby a následně se testoval vliv na preference a racionalitu volby respondentů. Na vyhodnocení dat byla použita popisná statistika, testování hypotéz a analýza dopadu na výnosy. Aplikací kombinace vybraných poznatků bylo zjištěno, že dokáží ovlivnit rozhodování zákazníka a preference zákazníků mezi jednotlivými variantami nabízené služby. Testováním byl prokázán vztah mezi zobrazenou verzí ceníku a volbou sledovaného objektu. Zároveň je možné vhodnou architekturou designu online ceníku za pomoci poznatků behaviorálních věd pozitivně ovlivnit výnosy z prodeje a konverzi zvoleného variantu, při poměrně nízkých implementačních nákladech, což bylo prokázáno na příkladu z českého trhu.
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Tisoň, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, konkrétněji hlavně reklamou v PPC systémech. Představuje dva nejvyužívanější nástroje pro tuto formu reklamy v České republice. Dále popisuje principy fungování těchto systémů, postup přípravy reklamních kampaní, optimalizace a vyhodnocení. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení reklamních kampaní ze zmíněných systémů, jejich porovnání a předložení návrhu pro zlepšení efektivity do dalšího období. Pro naplnění cílů budou využity také další nástroje, mezi které patří například: Google Analytics, plánovače klíčových slov, nástroje pro monitorování návštěv na webových stránkách atd. Mezi hlavní přínosy této práce patří efektivnější zhodnocení investic vložených do PPC reklamy po aplikaci předložených návrhů.
Inovační trendy v českém bankovnictví ve srovnání se zahraničím
Řežábek, Jakub ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Urban, Robin (oponent)
Tato práce se zabývá současnými bankovními trendy v oblasti inovací v České republice a v zahraničí. Popisuje současné vnímání inovací obecně, i v kontextu bankovnictví, ale také ukazuje současné světové trendy v tomto odvětví. Práce je zaměřena na zhodnocení situace českého bankovního trhu a jeho srovnání se zahraničními trhy na poli inovací. Kromě tohoto srovnání je v práci zhodnoceno české konkurenční prostředí prostřednictvím zhodnocení čtyř vybraných bank. Taktéž je v práci zanalyzováno chování zákazníků bank se zaměřením na jejich preference v ohledu formy komunikace mezi zákazníkem a bankou. Práce obsahuje i ukázku inovačního procesu včetně konkrétních inovativních konceptů. Přínosem práce je zhodnocení inovativnosti českého bankovního trhu a doporučení pro banky, jakým komunikačním kanálům by měly přikládat vyšší důležitost v budoucnu.
Využití HR marketingu při procesu náboru zaměstnanců ve společnosti GE Aviation Czech
Palečková, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pencová, Barbora (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl definovat HR marketingovou strategii společnosti GE Aviation Czech, a to za pomoci výzkumů provedených mezi zaměstnanci společnosti, studenty odborných technických SŠ a VŠ a monitoringu publicity společnosti a jejích konkurentů z hlediska lidských zdrojů. Teoretická část nejprve definuje podstatná HR marketingová východiska, která jsou následně rozvíjena prakticky v analytické části práce. Výsledkem je návrh takových marketingových aktivit a kanálů, které mohou významně přispět ke zvýšení efektivity náboru zaměstnanců ve společnosti. Definovaná HR marketingová strategie je doplněna o základní finanční rozdělení nákladů potřebných pro nastavení jednotlivých aktivit. Některé z nich byly v průběhu zpracování práce reálně implementovány, proto je práce doplněna o vyhodnocení jejich efektivity z hlediska návštěvnosti kariérních webových stránek a ohlasu jednotlivých kandidátů o zaměstnání ve společnosti.
Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu
Kotenová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Influencer marketing prošel v posledních letech výrazným vývojem směrem k sociálním sítím. Oblast influencerů, kteří mají sílu ovlivňovat skrze své kanály, se tak stala důležitější součástí marketingové komunikace firem. Cílem práce je analýza prvků komunikace influencera na YouTube a Instagramu ve spolupráci se značkami. Práce se zabývá vypozorováním typických znaků, tendencí a měřením efektivnosti kampaní na konkrétních aktuálních příkladech největších českých influencerů.
Real time bidding jako nový způsob nákupu plošné reklamy
Götthans, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Ručinský, Rastislav (oponent)
Diplomová práce představuje RTB jako nový způsob nákupu plošné reklamy. Teoretická část vymezuje trh displejové reklamy, srovnává jednotlivé způsoby nákupu reklamy a hlouběji představuje fungování jednotlivých subjektů v rámci RTB ekosystému. V aplikační části je metodou hloubkových rozhovorů, analýzou primárních dat od DSP platformy Adform a obsahovou analýzou charakterizován a srovnán český trh s vybranými trhy střední a východní Evropy. Prostřednictvím expertních rozhovorů je současně nastíněn budoucí vývoj RTB na českém trhu. Na základě srovnání a analýzy výsledků retargetingových kampaní u vybraného subjektu jsou identifikovány nedostatky současného řešení a navrhnuta s pomocí expertů vhodná úprava retargetingové strategie.
Marketingová komunikace ICT integrátora
Šilhavá, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zloch, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě analýzy komunikačních aktivit vybrané ICT organizace navrhnout doporučení pro další období. Dalším cílem je zhodnocení ICT trhu od 90. let na základě expertních rozhovorů a identifikovat jeho budoucí vývoj. Diplomová práce se zabývá charakteristikou specifik řízení marketingové komunikace na trzích B2B. Zpočátku se věnuje B2B trhu jako takovému a porovnává jej s trhem B2C. Dále jsou představeny komunikační aktivity, které jsou využívány na českém firemním trhu. Jmenovitě se jedná o reklamu, podporu prodeje, PR, direct marketing, sponzoring a event marketing, osobní prodej, veletrhy, výstavy a digitální média. Praktická část je věnována vybrané ICT společnosti a jejím konkurentům. Dále se soustředí na charakteristiku ICT trhu v České republice. Zmapování a analýza ICT trhu v ČR byla podpořena uskutečněním expertního výzkumu. Závěr práce hodnotí komunikační aktivity vybrané ICT společnosti. Na základě výsledků analýzy jsou navržena praktická doporučení pro další orientaci marketingové komunikace společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 215 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Stříteský, Vladimír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.