Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Marmo, Mattia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going to be discussed in order to strengthen the brand image and its positioning within the global market. The four chapters of this master thesis offer a wide understanding of the Fiat brand being part of the FCA brand portfolio. The first chapter introduces the theoretical framework, fundamental for further discussions while the second chapter is focused on the history of the Fiat brand and the architecture of the brand portfolio after the acquisition of Chrysler. The third chapter includes the Fiat and FCA strategy adopted for the following years in order to participate in a stronger way in the automotive market while the last chapter focuses on the issues and opportunities that the Italian brand has as a major player within the FCA portfolio.
Vliv obalů na chování spotřebitele
Zakharova, Kateryna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Využití obalu jakožto marketingového nástroje získává na důležitosti a dovoluje firmám se navzájem odlišit a získat pozornost potencionálního zákazníka. Cílem předkládané práce je poskytnout analýzu vlivu obalů na nákupní chování spotřebitele na příkladu vybrané firmy. Průzkum rovněž zjišťuje, do jaké míry jsou zákazníci firmy spokojeni s obalem, který si zakoupili, a do jaké míry je tento obal podnítil k nákupu produktu vybrané společnosti. Dále práce obsahuje doporučení týkající se obalů. Pro výzkum je zvolena tzv. metoda smíšeného výzkumu, jelikož poskytuje komplexní pohled na zkoumanou oblast a obsahuje obojí, kvantitativní i kvalitativní přístup. Sběr dat zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě rozhovorů s manažerem vybrané společnosti a kvantitativní výzkum, který byl proveden a analyzován na bázi dotazování.
Postavení společnosti Emirates Airline v leteckém průmyslu a její zákaznický servis
Berger, Vít ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
V této práci se zabývám společností Emirates Airlines, a to především identifikací klíčových faktorů, které vedly k získání současného postavení na globálním leteckém trhu. Do založení Emirates Airlines se letecké odvětví tohoto regionu prakticky netýkalo a nebyl to tedy ani příliš zajímavý trh. Pomocí výzkumné metody případové studie v práci jsem nejprve analyzoval jak a proč byly aerolinky založeny a následně popsal unikátnost právě tohoto případu. Dílčími cíli bylo zodpovězení výzkumných otázek a potvrzení, či vyvrácení úvodních hypotéz. V závěru jsem shrnul všechny klíčové faktory a posoudil jejich unikátnost a případné limitace při aplikaci na podobné případy v leteckém odvětví.
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Volný, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové programy, stejně tak jako analýza postavení v portfoliu českého vlastníka Plzeňského Prazdroje i globální SABMiller. Závěrečná kapitola obsahuje vlastní výzkum vnímání značky Radegast na českém pivním trhu, z nějž pak plynou jednotlivá doporučení pro vlastníky značky.
Marketing společnosti Škoda Auto na asijských trzích
Furch, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se primárně zabývá současnou pozicí největší české automobilky Škoda Auto na čínském a indickém trhu. Práce obsahuje analýzu výchozích vstupních podmínek a celkového marketingového prostředí v daných zemích. Společnost Škoda Auto, člen německého koncernu Volkswagen, působí v Asii teprve několik let a prozatím dosahuje velmi uspokojivých výsledků. Obzvláště perspektivní je trh v Číně, kde se očekává významný nárůst prodejnosti v následujících letech. Indická poptávka po osobních autech je relativně slabší a hůře předvídatelná. Na obou trzích musí Škoda čelit ostré konkurenci místních i globálních výrobců, proto je kladen velký důraz na positioning značky. Součástí práce je také SWOT analýza a identifikace základních nástrojů marketingového mixu.
Využití metody barvově slovních asociací v marketingu
Popelka, Milan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl ukázat možnosti využití metody barvově slovních asociací v marketingu. Pro tento účel se první kapitola zabývá psychologií spotřebitele. V druhé kapitole následuje základní přehled marketingových nástrojů. Třetí kapitola mapuje standardní metody marketingového výzkumu doplněné o oblast neuromarketingu. Metoda barvově slovních asociací je podrobně charakterizována v kapitole čtvrté, kde jsou vydefinovány obecné směry jejího možného využití. Příklady využití metody barvově slovních asociací v marketingových výzkumech jsou uvedeny v kapitole páté. Pomocí realizovaných výzkumů společností Zaměstnanci.com s.r.o. jsou představeny prakticky využitelné výstupy pro potřeby marketérů.
Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
Kochová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky nealkoholických nápojů Guaraná Antarctica. Popisuje marketingovou strategii značky na domácím trhu v Brazílii a vstup značky na mezinárodní trhy. Dále diplomová práce analyzuje tržní příležitosti této značky nápojů s extraktem z guarany v České republice a hodnotí přenos marketingové strategie do českého prostředí. Na základě získaných podkladů jsou v závěru práce navrženy úpravy marketingové strategie vedoucí ke zlepšení pozice značky na českém trhu.
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti Cegelec
Svobodová, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie společnosti Cegelec a.s., která působí na Business-to-Business trhu jako výrobce zařízení do vozidel městské hromadné dopravy. První část přibližuje základní charakteristiky Business-to-Business trhu a specifika marketingové strategie pro tento trh. Druhá část představuje společnost Cegelec a.s., poskytuje detailní popis fungování trhu výroby vozidel pro městskou hromadnou dopravu a analyzuje strategii společnosti z pohledu marketingu. Součástí je návrh na změnu vybraných částí marketingové strategie společnosti.
Hodnocení mediálních výstupů v PR
Šroufková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je sumarizovat a porovnat nejdůležitější metody využívané pro hodnocení mediálních výstupů. U každé metody popisuji její metodiku, hodnotím její výhody i nevýhody a aplikuji ji na konkrétní případ -- vyhodnocení kampaně pro společnost Rudolf Jelínek. Výsledkem mého zkoumání je doporučení, která z těchto metod je nejpřijatelnější v případě produktové a která v případě korporátní komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsem shrnula s použitím odborné literatury teorii public relations. Věnuji se zde definici veřejnosti a veřejného mínění jako východisek PR, definici samotného PR a cílů PR. Dále zdůrazňuji rozdíly mezi PR a reklamou. Závěr této části pojednává o jednotlivých druzích PR, jejich nástrojích a komunikačních kanálech. Druhou část mé práce zahajuji charakteristikou základních typů hodnocení PR. Dále se zaměřuji na vysvětlení hodnocení pomocí mediálních vstupů s užitím pěti různých metod (garance počtu výstupů, přepočet na inzertní plochu, využití ukazatelů nákladů a čtenosti média, AVE a využití programu Medplan), popisuji jejich metodiku, hodnotím jejich výhody i nevýhody a aplikuji je na konkrétní případ. Tato část by měla být praktickým průvodcem mediálního hodnocení. Tato kapitola je zakončena mým doporučení konkrétní metody pro produktovou i korporátní komunikaci.
Analýza současných trendů na trhu mobilních komunikací na příkladu společnosti Vodafone
Jirman, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato práce si za cíl klade zpracovat analýzy aktuálních trendů na trhu mobilních komunikací a tyto výsledky poté využit pro zhodnocení současné pozice společnosti Vodafone Czech Republic a její marketingové komunikace na trhu mobilních komunikací v České republice. Analytická část práce se zaměřuje na lokální telekomunikační trh, regulační prostředí a marketingovou komunikaci popisované společnosti. Na základě těchto poznatků jsou pak rovněž definovány současné trendy na trhu mobilních komunikací a z nich poté odvozeny prognózy budoucího vývoje celého trhu. Vzhledem ke specifické povaze tohoto trhu, jsou jednotlivé analýzy založené na interních informacích získaných přímo ze zkoumané společnosti, což je pro tuto práci velkým přínosem, jelikož stanovené závěry jsou podloženy reálnými tržními údaji. Práce rovněž vychází z výzkumných metod prováděných mezi zákazníky jednotlivých mobilních operátorů, přičemž jejich cílem bylo zjištění postoje zákazníka k novým technologiím nebo povědomí o značce operátora či jeho marketingové komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.