Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing společnosti Škoda Auto na asijských trzích
Furch, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se primárně zabývá současnou pozicí největší české automobilky Škoda Auto na čínském a indickém trhu. Práce obsahuje analýzu výchozích vstupních podmínek a celkového marketingového prostředí v daných zemích. Společnost Škoda Auto, člen německého koncernu Volkswagen, působí v Asii teprve několik let a prozatím dosahuje velmi uspokojivých výsledků. Obzvláště perspektivní je trh v Číně, kde se očekává významný nárůst prodejnosti v následujících letech. Indická poptávka po osobních autech je relativně slabší a hůře předvídatelná. Na obou trzích musí Škoda čelit ostré konkurenci místních i globálních výrobců, proto je kladen velký důraz na positioning značky. Součástí práce je také SWOT analýza a identifikace základních nástrojů marketingového mixu.
Aktuální otázky přípravy ČR na vstup do oblasti eura
Furch, Tomáš ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se primárně zabývá otázkami současné hospodářské situace České republiky v oblasti připravenosti na přijetí jednotné evropské měny euro. Práce se skládá z pěti kapitol, ve kterých jsou kromě samotné ČR dále popisovány také obecné aspekty měny euro ať už z pohledu historického vývoje této měny, nebo z pohledu současné problematiky eura v různých státech Evropy. Součástí poslední kapitoly je také postavení eura v celé světové ekonomice a možné budoucí procesy spojené s touto měnou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.