Název: Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Autoři: Pavlishyna, Polina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýza trhu; Das WeltAuto; marketingová strategie; mezinarodní marketing; ojeté vozy; Volkswagen; Das WeltAuto; international marketing; market analysis; marketing strategy; used cars; Volkswagen

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46761

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet