Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,570 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ukrajinská válečná komunikace přes sociální média
Pešková, Daniela ; Střítecký, Vít (vedoucí práce) ; Špelda, Petr (oponent)
Diplomová práce zkoumá roli sociálních médií ve válečné komunikaci se zaměřením na taktiky digitální diplomacie a krizové komunikace, konkrétně na využívání digitálních platforem ukrajinskými diplomatickými a vládními aktéry během probíhajícího konfliktu s Ruskem. Hlavním cílem práce je systematicky zkoumat ukrajinskou válečnou komunikaci s využitím tematicko-obsahové analýzy jako primárního metodologického přístupu. Studie detailně odhaluje převládající komunikační strategie používané vybranými ukrajinskými oficiálními profily na sociální síti X a jejich konzistentnost v užívání. Podrobným popisem uplatňování strategií mobilizace jednání, konstrukce příběhů a emocionálního apelu práce nabízí využitelné poznatky pro zlepšení komunikačních strategií během konfliktů. Výsledky navíc zdůrazňují transformační roli digitálních platforem při utváření veřejného mínění a ovlivňování mezinárodního diskurzu během krize. Šetření tak osvětluje strategickou implementaci digitálních médií v mezinárodních vztazích a krizovém řízení, a nabízí pochopení funkčních komunikačních postupů, které by mohly zvýšit efektivitu budoucího diplomatického úsilí a účinnost krizové komunikace.
Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Světelská, Denisa ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů" se zabývá kvalitativní analýzou vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. Z teoretického hlediska pokrývá vysvětlení pojmu brand a zabývá se také modely, které jsou využívány při tvorbě značek a brandingu. Zaměřuje se také na značkové komunity, jejich specifika a jejich přínos pro značky. Následně je detailně specifikován CrossFit, historie vzniku značky a další náležitosti, které CrossFit prezentuje. Jedná se zejména o prostředí tělocvičen a specifický tréninkový režim. Nastíněny jsou také dostupné analýzy komunikace dané značky. Součástí teoretického pozadí je i přiblížení CrossFitové komunity z dosavadních analýz. Díky polostrukturovaným rozhovorům na téma komunikace brandu, konkurenčním výhodám a odlišnostem oproti jiným sportům a CrossFitové komunity, která je nedílnou součástí značky, byly rozklíčovány využívané dimenze brandingu. Díky zkušenostem jedinců se značkou se práce snaží určit faktory, které přispívají k úspěchu značky na sportovním poli a zároveň jakým způsobem značka působí na samotné jedince. Pozornost je tak věnována i vlivu značky na psychiku jedince a jeho život jako celek. Z rozhovorů vyplývá, že značka velmi intenzivně pracuje jak se značkovou...
Synergie tradičního sportu a esportu: Motivace k zakládání esportových týmů tradičními sportovními kluby
Dušek, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Synergie tradičního sportu a esportu: Motivace k zakládání esportových týmů tradičními sportovními kluby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace motivačních aspektů tradičních sportovních klubů k zakládání esportových týmů a zhodnocení přínosů tohoto kroku. Tento výzkum se bude zaměřovat na studium synergie mezi tradičním sportem a esportem a zkoumat, jaké důvody vedou sportovní kluby k investicím do esportu a vytváření vlastních esportových týmů. Porozumět ekonomickým, strategickým a fanouškovským aspektům spojení těchto odvětví a navrhnout doporučení pro kluby, jak nejlépe využít synergii mezi tradičním sportem a esportem. Metody: V práci je využito kvalitativního výzkumu. Výzkum je založen na navrženém výběru respondentů, jehož cílem bylo získat reprezentativní vzorek názorů z různých prostředí a perspektiv. Celkem se výzkumu zúčastnilo šest významných respondentů, z nichž každý zastupuje uznávaný tradiční fotbalový nebo hokejový klub. Výsledky: Tradiční sportovní kluby se rozhodují zakládat esportové týmy primárně za účelem rozšíření značky a oslovování mladších demografických skupin. Tento krok jim rovněž otevírá nové tržní příležitosti a zdroje příjmů. Práce poukazuje, že pečlivě plánované strategie a dobře zvládnutá synergie mezi tradičními sporty a esportem, jsou...
Hodnotové orientace a strategie nastupujících generací (X, Y, Z)
Chobotová, Tereza ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Svobodová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou proměn hodnot, morálky a strategií nastupujících generací v České republice. Práce se soustředí především na generace X a Y, okrajově pak, jako doplnění, na současně nastupující generaci Z. Cílem práce je popsat, jakým způsobem se od sebe generace liší v rámci přístupu k hodnotám a morálce, jaké strategie volí a jak se v rámci jejich života proměňují. V rámci sociologie jsou pojmy hodnoty a strategie klíčovými koncepty, které jsou využívané ke studiu lidského chování a společnosti. Přispívají tak jednak k hlubšímu porozumění nastavenému paradigma ve společnosti a jednak usnadňují v různých oblastech proces optimalizace. Umožňují odvětvím reagovat na proměňující se požadavky a nároky nastupujících generací. Konkrétně obsaženými kategoriemi v této práci jsou rodinné vztahy a oblast pracovního nasazení. V teoretické části je problematika zakotvena do odborné literatury. Tato část je věnována terminologii, definování jednotlivých generací, hodnotám, morálce a strategiím. V praktické části práce navazuje na výzkum Evropský výzkum hodnot pro Českou republiku, a to z let 1991, 1999, 2008 a 2017. Práce s datovými soubory z těchto ročníků je založena na deskriptivní analýze v programu IBM SPSS. V rámci deskriptivní analýzy bylo konkrétně využito zobrazení dat v...
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Bartoníčková, Klára ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení výkonnosti vybrané společnosti XYZ, s. r. o. s využitím metody Balanced Scorecard. Závěrečná práce zahrnuje tři hlavní části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a poznatky, které jsou důležité pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou současného stavu. To obnáší zhodnocení finanční situace a provedení strategické analýzy vybrané společnosti. Poslední část práce je zaměřena na implementaci metody Balanced Scorecard, přičemž jsou zde navržena doporučení a návrhy na zlepšení výkonnosti podniku, které vycházejí z teoretických poznatků a analytické části diplomové práce.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Výběr a implementace informačního systému
Buben, Jan ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem a implementací informačního systému pro nejmenovanou společnost, která se věnuje publikováním zpráv a nabízením reklamní plochy na svém webovém portálu. Pro pochopení dané problematiky jsou nejdříve představena teoretická východiska. Dále je řešena problematika současného stavu Společnosti s využitím příslušných analýz. Na základě získaných výsledků je navrhnuta změna, která zahrnuje implementaci informačního systému vyvinutého na míru.
Koncept strategického rozvoje společnosti
Havelka, Jakub ; Šichová, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou konceptu strategického rozvoje společnosti provozující obsahové internetové projekty. První kapitola vysvětluje základní pojmy jako marketing, strategie a zásadní pojmy z oblasti internetového marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzou trhu a záměru hledání uživatelů. Na základě výsledků druhé kapitoly je v třetí kapitole práce formulována koncepce strategického rozvoje společnosti pro příštích pět let.
Ekonomické a finanční hodnocení společnosti a návrh implementace Balanced Scorecard
Kostov, Filip ; Dražil, Michal (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu Balanced Scorecard pro skutečné prostředí společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce obsahuje teoretickou část, ve které jsou objasněny základní pojmy včetně samotného modelu Balanced Scorecard a jeho jednotlivých perspektiv. V analytické části je představen podnik a provedena finanční a strategická analýza. Následně je na základě provedených analýz vyhotoven návrh implementace Balanced Scorecard, který obsahuje strategické cíle a měřítka. Tento návrh by měl následně vést ke zvýšení výkonnosti podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,570 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.