Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bednářová, Markéta ; Mašterová,, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci společnosti Diplomky-online.cz. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Liška, Marek ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé práce je na základě provedených analýz navrhnout vhodné změny/doplnění marketingově komunikačních nástrojů konkrétní společnosti se zaměřením zejména na nástroje podpory prodeje a reklamu. Realizací návrhů by pak mělo dojít k navýšení povědomí o společnosti, získání nových zákazníků či zvýšení spokojenosti (a tím opětovné návštěvnosti) stávajících zákazníků. Také se chci zaměřit na nastoupení a následný chod podniku ve spojení s pandemickou situací a z toho vycházející krizí. První část teoretická je zaměřena na definování jednotlivých ekonomických pojmů, metod a nástrojů komunikace. Druhá část praktická, je hlavně založena na metodě analýzy současného stavu podniku a konkurence. V této části se také zaměřuji zejména na komunikační nástroje využívané salonem, dále na cílovou skupinu zákazníků, a celkové vyhodnocení.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní knihkupectví maloobchodní sítě, a jejím cílem je doplnit/upravit marketingovou komunikaci o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz je vytvořen jejich souhrn, který je proveden pomocí přístupu SWOT a jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Realizací těchto návrhů by měl dojít především ke zvýšení spokojenosti stálých zákazníků, ale také k navýšení počtu nových zákazníků.
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Malovaná, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření vnitropodnikové směrnice v oblasti mzdového řádu v dopravní společnosti Drivers Trans, s. r. o. V první části jsou vymezena teoretická východiska vnitropodnikové směrnice, pracovní poměr, mzda, její formy a účtování. V druhé části je provedena analýza společnosti, kde autorka popisuje její chod, a především způsoby odměňování zaměstnanců. V třetí a zároveň v poslední části je návrh nové vnitropodnikové směrnice na téma – vnitřní mzdový řád.
Plán internacionalizačních aktivit pro vybranou organizaci
Bednářová, Markéta ; Hirš, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením plánu internacionalizačních aktivit pro Vysoké učení technické v Brně, jejímž cílem je zviditelnění organizace v zahraničí, konkrétně na univerzitách v rámci Evropské unie. Teoretická část práce přibližuje jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje stávající situaci v organizaci a slouží jako podklad pro návrhovou část. V návrhové časti práce je pak vytvořen plán internacionalizačních aktivit univerzity.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Berdnyk, Dariia ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace květinářství „Květiny u pošty“ s cílem zdokonalit oblast podpory prodeje a reklamy. Jejich podstata je vysvětlena v první, teoretické části práce. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Na základě provedených dílčích analýz jsou navrženy možnosti ke zdokonalení. Tato doporučení jsou vhodná ke zlepšení podpory prodeje a reklamy, která povedou k navýšení tržeb analyzované společnosti, počtu nových zákazníků a uspokojení jejich potřeb.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje a reklamu společnosti Autoškola Pernica. Obsahuje teoretickou definici nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu. Za cíl jsem si dala zhodnocení stávající situace společnosti, která se zabývá prodejem služeb v oblasti autoškoly. V teoretické části je stručně popsán marketing obecně a dále podpora prodeje a reklama. Problematika související s touto společností je popsána v analytické části této práce, kde je také vypracovaná analýza SWOT. Na základě těchto analýz jsem zpracovala vlastní návrhy na zlepšení společnosti.
Návrh změn v systému odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Adámková, Marie ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému odměňování zaměstnanců vybrané společnosti, jejímž cílem je návrh na zlepšení spokojenosti těchto zaměstnanců. Teoretická část přibližuje pro lepší pochopení klíčové pojmy, které jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje aktuální situaci v rámci systému odměňování zaměstnanců, která je základním podkladem pro návrhovou část. V návrhové části jsou následně vytvořeny změny v systému odměňování zaměstnancům tak, aby zaměstnanci byli lépe motivováni.
Rozvoj malého rodinného podniku
Haklová, Denisa ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje malého rodinného podniku Vinařství Švásta a Kadlec, které se nachází v obci Rakvice v Jihomoravském kraji. Teoretická část představuje základní teorii k vybranému tématu a podrobný popis jednotlivých analýz, které jsou provedeny v analytické části. Na základě vybraných analýz jsou pak zjištěny nedostatky zkoumaného vinařství. V návrhové části jsou představeny možnosti investic, které pomohou vinařství více rozvinout. Hlavní investicí je vytvoření dárkových košů pomocí výrobků vinařství Švásta a Kadlec a případných spoluprací s okolními podniky.
Marketingová komunikace konkrétního produktu
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na doplnění a úpravy marketingové komunikace konkrétního magisterského studijního programu. Teoretická část se zabývá problematikou vysoké školy se zaměřením na marketingový mix, marketingovou komunikaci a rozhodování uchazečů. Analytická část je zaměřena na současný stav, kdy na základě výstupů analýz jsou zpracovány návrhy. Realizace návrhů povede především ke zvýšení povědomí o studijním programu, což pomůže přinést i navýšení počtu přihlášek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 BEDNÁŘOVÁ, Marcela
6 BEDNÁŘOVÁ, Marie
7 BEDNÁŘOVÁ, Martina
4 BEDNÁŘOVÁ, Michaela
3 BEDNÁŘOVÁ, Monika
3 Bednárová, Miroslava
6 Bednářová, Marie
1 Bednářová, Marina
7 Bednářová, Martina
6 Bednářová, Michala
3 Bednářová, Miroslava
3 Bednářová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.