Název: Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Překlad názvu: Strategic communication of Crossfit: fulfilling the brand discourse through the eyes of Czech Crossfit athletes
Autoři: Světelská, Denisa ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; CrossFit; kvalitativní výzkum; strategie; značka; značková komunita; brand; brand community; CrossFit; qualitative research; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191757

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621914


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet