Název: Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu: Sales promotion and advertising of the company
Autoři: Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Německo; online komunikace; podpora prodeje; reklama; strategie; zahraniční trh; Advertising; foreign market; Germany; marketing; online communication; sales promotion; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248774

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619758


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet