Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 563 záznamů.  začátekpředchozí294 - 303dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personální marketing ve vybrané organizaci
JÍŠA, Jiří
Cílem této práce je zhodnotit personálně marketingové aktivity podniku XY, dále navrhnout případná zlepšení nebo rozšíření, srovnat s konkurenční společností. Konkrétně se jedná o doporučení zlepšení a zhodnocení dosavadních aktivit, které jsou vykonávány.
Využití Facebooku k propagaci EU na příkladu českých europoslanců
Tranová, Khanh Ly ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bc. Khanh Ly Tranová Abstrakt Bakalářská práce Využití Facebooku pro propagaci EU na příkladu českých europoslanců se zabývá analýzou facebookových veřejných profilů vybraných českých politiků, kteří zastupují české zájmy v Evropském parlamentu. Vzhledem k významnější úloze sociálních sítí obecně a důležitější roli Facebooku v oblasti politické komunikace se tato práce zaměřuje na pochopení toho, jak čeští europoslanci využívají nová média jako prostředek k vysvětlování role Evropské unie. Analýza se soustředí na časové období během voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu v České republice v roce 2017 a to proto, že v průběhu předvolebních kampaní je akcentována větší pozornost na některá politická témata, mezi které patří také otázky fungování Evropské unie a význam členství v těchto strukturách. Čeští europoslanci mohou využít zvýšenou pozornost k prezentaci Evropské unii a ke zlepšení míry informovanosti ohledně této problematiky. Z pozice odborníků na otázky týkající se Evropské unie navíc mohou při příležitostech předvolebních bojů využít prostor pro vlastní sebeprezentaci. Teoretická část se věnuje definici politického marketingu a využití sociálních sítí pro politický marketing a nastiňuje aktuální stav, jak se prezentují témata Evropské unie v České republice. V praktické části se výzkum se...
Externí komunikace malých podniků na příkladu Velvet Bakery Prague
Severová, Daniela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově zanalyzovat hlavní kanály komunikace společnosti Velvet Bakery Prague a přijít s možnými návrhy na jejich zefektivnění. Jak se ukázalo, společnost Velvet Bakery Prague je zvyklá komunikovat spíše intuitivně bez způsobilosti nahlížet na komunikační mix souhrnně a strategicky. Přesto, že je společnost schopna správně zasáhnout svou cílovou skupinu, má nedostatky ve využívání plné šíře možností, které jednotlivé komunikační nástroje nabízejí. Díky detailní analýze dílčích komunikačních kanálů společnosti Velvet Bakery Prague byly zjištěny jisté trendy, ze kterých vzešla doporučení pro budoucí komunikaci. Byly objeveny rezervy v oblasti získávání zpětné vazby od návštěvníků eventů, které majitelky se svým podnikem navštěvují nebo absence kontaktní databáze s údaji zákazníků, kteří u společnosti již nakoupili. Využití přímého marketingu může pro firmu znamenat další příležitost, jak méně nákladnou cestou zasáhnout další potenciální zákazníky a přimět je k objednávce sladkostí. S dynamicky rostoucím trendem sociálních sítí je na místě, aby společnost začala s opětovnou komunikací na těchto...
Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu
Procházková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu Cíle: Cílem práce je analyzovat využití online marketingu vybraného e- shopu Kolo-park.cz, konkrétně využití a nastavení jednotlivých online marketingových kanálů s důrazem na zhodnocení nastavení a struktury PPC kampaní. Poté na základě analýzy dat doporučit vhodné nastavení a strukturu jednotlivých online marketingových kanálů. Dále také navrhnout novou strategii online marketingových aktivit podle frameworku See-Think-Do-Care. Metody: Mezi metody práce patří dlouhodobé nestrukturované pozorování v oblasti online marketingu. Dalšími metodami je analýza výkonu jednotlivých online marketingových nástrojů, analýza PPC kampaní, analýza zbožových srovnávačů, analýza e-mailingu, analýza SEO a analýza sociálních sítí. K pochopení vzájemných souvislostí jevů z analýzy online marketingových nástrojů je využito metody monitoringu a syntézy na jejichž základě je vytvořena nová online marketingová strategie dle modelu STDC. Výsledky: Výsledkem této práce je doporučení ke zlepšení využití, struktury a nastavení online marketingových kanálů/nástrojů pro dosažení lepších výsledků online marketingových aktivit e-shopu Kolo- park.cz. Také je stanovena nová strategie jednotlivých online marketingových nástrojů podle modelu See-Think-Do-Care, kde jsou...
Fashion Community as an example of consumer online journalism
Pavúková, Natália ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Táto diplomová práca je zameraná na módne blogy a vnímanie blogerov ich čitateľmi. Práca je rozdelená do troch častí - teoretickej, metodologickej a analytickej. V prvej z nich vykladám termíny, ktoré sú s blogovaním spojené, a teda žurnalistiku, online žurnalistiku, blog, sociálne siete, ale i postavu žurnalistu, blogera a s nimi spojený koncept názorového vodcovstva. V metodologickej časti predstavím postupy, aké som použila pre zber dát, tiež rozoberám cieľ výskumu a opíšem výskumný súbor. V poslednej časti popíšem samotný výskum, ktorý som previedla zmiešanou analýzou, kedy som využila kvantitatívne, ale i kvalitatívne postupy. Pomocou dotazníkového šetrenia som zisťovala vnímanie módneho blogera z pohľadu jeho sledujúcich, ich stotožnenie s postavou blogera, ale zvolila som i doplnkovú otázku, ktorou som skúmala, či čitatelia preferujú módne blogy alebo časopisy a taktiež dôvod ich preferencie. Výsledky potvrdzujú kladné vzťahy čitateľov k blogerovi, považujú ho za inšpiratívneho človeka, ktorý ovplyvňuje módne trendy, ale i názory na aktuálne témy. Prínos práce pozorujem v odhalení toho, čo si čitatelia o blogeroch myslia a umiestnenie blogera do spoločnosti, keďže doteraz bol problém s jeho zaradením.
Sociální sítě pohledem vybraných generací
Renčová, Michaela ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Diplomová práce Sociální sítě pohledem vybraných generací se zabývá odlišnostmi v užívání sociálních sítí mezi generací X a generací Y. Cílem diplomové práce je zjistit, jestli existují rozdíly v užívání sociálních sítí mezi generací X a generací Y. Dále jsou u obou generací zkoumány motivace pro používání jednotlivých sociálních sítí a potřeby, které skrze sociální sítě uspokojují. V první části diplomové práce jsou představeny teoretické koncepty a pojmy, které souvisí s tématem diplomové práce. Konkrétně je definována teorie užití a uspokojení, pojem aktivní publikum, pojmy digital immigrants a digital natives. Následují charakteristiky generace X a generace Y a specifika sociálních sítí. V rámci metodologické části práce jsou popsány metody použité ve výzkumu. Pro výzkum byla zvolena kombinace kvalitativních a kvantitativních metod. V rámci praktické části diplomové práce byl nejprve realizován kvalitativní výzkum uskutečněný prostřednictvím hloubkových rozhovorů. Druhá část výzkumu byla provedena formou kvantitativního dotazníkového šetření. Na závěr jsou shrnuty výstupy obou výzkumů a navržena další doporučení pro zkoumání této oblasti.
Internet a autorské právo
Šimerdová, Veronika ; Holcová, Irena (vedoucí práce) ; Křesťanová, Veronika (oponent)
Internet a autorské právo Abstrakt Předmětem této diplomové práce je Internet a autorské právo. Toto téma považuji v současné době za velmi aktuální zejména proto, že Internet významně zasahuje do každodenního života celé společnosti, s čímž je spojen také jeho dopad na vývoj právního řádu. Cílem této práce je poukázat na výzvy, kterým autorské právo pod vlivem technologického vývoje v současné době čelí, a popsat problematiku autorského práva na Internetu a především v prostředí sociálních sítí, které představují specifickou oblast působnosti práv duševního vlastnictví. Práce je rozdělena do šesti kapitol, které se dále člení na podkapitoly a oddíly. První kapitola poukazuje na význam, jež Internet v dnešní společnosti zaujímá, a stručně nastiňuje jeho historický vývoj. Druhá kapitola popisuje historický vývoj autorského práva, vysvětluje základní principy autorského práva, jeho zařazení do práv duševního vlastnictví a shrnuje prameny autorského práva. Třetí kapitola má za cíl umožnit bližší pochopení tématu autorského práva a je věnována základním autorskoprávním pojmům. Čtvrtá kapitola rozebírá právní ochranu autorských děl a shrnuje prostředky ochrany, které autorovi dle soukromého i veřejného práva náleží. Pátá kapitola je stěžejní částí celé práce, neboť pojednává o autorském právu na sociálních...
Vliv influencerů na body image mladých lidí ve věku 15 až 26 let
Shíbalová, Kamila ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Bakalářská práce zabývající se tématem "Vlivu influencerů na body image mladých lidí ve věku 15 až 26 let" se snaží prostřednictvím kvantitativního výzkumu definovat povahu vlivu plynoucího od tzv. influencerů sociálních sítí k jejich sledujícím. Klíčovou roli v této práci hrají sociální sítě a jejich uživatelé, kteří spolu komunikují pomocí audiovizuálního obsahu. Teoretická i praktická část práce se zaměřuje na oblast vnímání vlastního těla, nespokojenosti s ním a hledá možné souvislosti s konzumací obsahu sdíleného influencery. Práce se v první části věnuje několika možným způsobům chápání termínu body image, jež úzce souvisí s kultem krásy. Následuje historie vnímání body image interpretující dynamický vývoj trendů představy tzv. ideálního těla. Další kapitola přibližuje fenomén nových médií a webových stránek, které jsou tvořeny tzv. user-generated content (obsah produkovaný návštěvníky webu). Pro potřeby výzkumu byly vybrány dvě sociální sítě typické pro sdílení fotografií a videí: YouTube a Instagram. Prezentace uživatelů s vysokým množstvím sledujících, tzv. influencerů, má bezesporu vliv na formování názorů, hodnot i životního stylu jejich publika. Proto je zde definováno, čím se influenceři odlišují od běžných návstěvníků sociálních sítí. Praktická část zahrnuje popis průběhu kvantitativního...
Srovnání českých a slovenských blogů coby marketingových nástrojů
Ježková, Nikola ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Předkládaná práce Srovnání českých a slovenských blogů coby marketingových nástrojů zkoumá osobní internetové blogy. Klíčová je v práci kvalitativní metoda výzkumu provedena na několika českých a slovenských vybraných blogerkách. Všechny blogy buď zastupuje, nebo zastupovala česká agentura Elite Bloggers. Cílem je ukázat, jak se marketingová komunikace liší v tuzemsku a na Slovensku a jaké postavení blogeři z daných zemí mají. Stejně tak budou porovnané i spolupráce s firmami, které se objevují na obou těchto trzích. Přičemž k závěrečnému porovnání budou využita i aktuální čísla čtenosti a počtu followerů na sociálních sítích. Z důvodu aktuálnosti je zkoumaným obdobím aktuální rok 2018. A to především s ohledem na neustále vzrůstající dosah jednotlivých blogerek. Teoretická část se věnuje nejprve internetu, který je rozebrán od historie po současnost. Dále také samotným blogům, jež jsou hlavním tématem práce. Je vysvětlen pojem blog, uvedeny druhy i kritický pohled. Empirická část pak patří hlavně dotazníkovému šetření, představení jednotlivých blogerek a firem, které s nimi spolupracují, také osobnímu rozhovoru s generální ředitelkou Elite Bloggers a je zde také kladen důraz na další prvky, jež dokážou porovnat slovenský a český blogový svět.
Politická komunikace na sociálních médiích: komparativní analýza Strany zelených a Miljöpartiet de Gröna
Jarolím, Tomáš ; Štětka, Václav (vedoucí práce) ; Císař, Ondřej (oponent)
S příchodem sociálních sítí se změnila politická komunikace. Příspěvky politických subjetků na sociálních sítích, které jim často připravují političtí marketéři, plní obsah tradičních médií. V rámci této práce jsou představeny teoretické koncepty politické komunikace na sociálních sítích. Tato práce se zabývá tím, jak komunikuje na sociálních sítích Strana zelených a jejich švédská obdoba Miljöpartiet de Gröna, respektive srovnáním toho, kdo a co za touto komunikací na různých politických úrovních stojí. V práci je to demonstrováno prostřednictvím tematické analýzy, která byla vykonána na základě dat z polostrukturovaných rozhovorů se správci vybraných profilů sociálních sítí; prostřednictvím frekvenční analýzy druhů příspěvků na sociálních sítích; a prostřednictvím dat z kvantitativní obsahové analýzy mezinárodního projektu Online political communication strategies in 28 EU countries. V práci jsou popsány struktury komunikačních týmů obou stran na různých úrovních, jsou zde popsány i procesy toho, jak příspěvky vznikají a kdo za nimi stojí a jaké strategie komunikace používají v interakci s uživateli Facebooku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 563 záznamů.   začátekpředchozí294 - 303dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.