Název: Srovnání českých a slovenských blogů coby marketingových nástrojů
Překlad názvu: A comparion of Czech and Slovak blogs as a marketing tool
Autoři: Ježková, Nikola ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Blogy; marketing; marketingový nástroj; nová média; sociální sítě; Blogs; marketing; marketing tool; new media; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102403

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388519


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet