Název:
Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu
Překlad názvu:
The Use of online marketing in chosen sports e-shop
Autoři:
Procházková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu Cíle: Cílem práce je analyzovat využití online marketingu vybraného e- shopu Kolo-park.cz, konkrétně využití a nastavení jednotlivých online marketingových kanálů s důrazem na zhodnocení nastavení a struktury PPC kampaní. Poté na základě analýzy dat doporučit vhodné nastavení a strukturu jednotlivých online marketingových kanálů. Dále také navrhnout novou strategii online marketingových aktivit podle frameworku See-Think-Do-Care. Metody: Mezi metody práce patří dlouhodobé nestrukturované pozorování v oblasti online marketingu. Dalšími metodami je analýza výkonu jednotlivých online marketingových nástrojů, analýza PPC kampaní, analýza zbožových srovnávačů, analýza e-mailingu, analýza SEO a analýza sociálních sítí. K pochopení vzájemných souvislostí jevů z analýzy online marketingových nástrojů je využito metody monitoringu a syntézy na jejichž základě je vytvořena nová online marketingová strategie dle modelu STDC. Výsledky: Výsledkem této práce je doporučení ke zlepšení využití, struktury a nastavení online marketingových kanálů/nástrojů pro dosažení lepších výsledků online marketingových aktivit e-shopu Kolo- park.cz. Také je stanovena nová strategie jednotlivých online marketingových nástrojů podle modelu See-Think-Do-Care, kde jsou...Title: The Use of online marketing in chosen sports e-shop Objectives: The objective of this thesis is to evaluate the use of online marketing in chosen sports e-shop Kolo-park.cz. The objective is to evaluate the use and settings of individual online marketing channels with emphasis on evaluating settings and structure of PPC campaigns. Then recommend suitable settings and structure of individual online marketing channels on the grounds on data analysis and also suggest new strategy of online marketing channels on the basis of framework See-Think-Do-Care, Methods: Methods used in this thesis: observation of online marketing area, monitoring and synthesis, analysis of PPC campaigns, analysis of e-mailing campaigns, analysis of commodity comparators settings, SEO analysis and analysis of social media. Next used methods were monitoring and synthesis. Results: The result contains recommendation to improve the structure and settings of online marketing channels/tools to achieve better results of Kolo-park.cz online marketing activities. The result is a new created strategy of individual online marketing tools/channels on the basis of framework See-Think-Do-Care. Audience, targeting, relevant content and the way how to measure online marketing activities depending on customer's buying cycle is defined...
Klíčová slova:
e-commerce; e-mailing; Google Ads; PPC; SEO; Sklik; sociální sítě; zbožové srovnávače; commodity comparators; e-commerce; e-mailing; Google Ads; PPC; SEO; Sklik; social media