Název:
Personální marketing ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
Personal marketing in chosen organisation
Autoři:
JÍŠA, Jiří Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zhodnotit personálně marketingové aktivity podniku XY, dále navrhnout případná zlepšení nebo rozšíření, srovnat s konkurenční společností. Konkrétně se jedná o doporučení zlepšení a zhodnocení dosavadních aktivit, které jsou vykonávány.the main goal of this theses is to evaluate current personel marketing activities of selected company and to propose changes or extension. The task is to evaluate effectiveness of specific marketing channels, that should help company to increasy the number of production workers. The outcome of this work is to recommend future personel marketing activities to selected company, such as advertising free vacancies and building a good employer brand with the help of personal marketing.
Klíčová slova:
lidské zdroje; nezaměstnanost; Personální marketing; sociální média; human resources; Personel marketing; social media; unemployment Citace: JÍŠA, Jiří. Personální marketing ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53603