Název: Personální marketing ve vybrané organizaci
Překlad názvu: Personal marketing in chosen organisation
Autoři: JÍŠA, Jiří
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: lidské zdroje; nezaměstnanost; Personální marketing; sociální média; human resources; Personel marketing; social media; unemployment
Citace: JÍŠA, Jiří. Personální marketing ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53603

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394643


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet