Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personální marketing ve vybrané organizaci
JÍŠA, Jiří
Cílem této práce je zhodnotit personálně marketingové aktivity podniku XY, dále navrhnout případná zlepšení nebo rozšíření, srovnat s konkurenční společností. Konkrétně se jedná o doporučení zlepšení a zhodnocení dosavadních aktivit, které jsou vykonávány.
Vliv evropských dotací na rozvoj regionu
JÍŠA, Jiří
Bakalářská práce je zaměřena na vliv evropských dotací na rozvoj regionu Jistebnice. Obsahuje popis projektů, které se za pomoci EU na daném území realizovaly a jejich zhodnocení, účinnost a vliv na regionální rozvoj.

Viz též: podobná jména autorů
3 JÍŠA, Jan
4 Jíša, Jakub
3 Jíša, Jan
2 Jíša, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.