Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv zadavatelů reklamy na obsah médií na příkladu motoristických časopisů
Formánek, Vojtěch ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá vliv zadavatelů inzerce na obsah tištěných českých motoristických časopisů skrze metodu kvantitativní obsahové analýzy. Ptá se tedy, zda zvýšená míra inzerce nemůže mít vliv na častější (a případně pozitivnější) referování o inzerentech v redakčních obsazích. Zkoumány jsou časopisy Svět motorů, Automobil revue a auto motor a sport. V teoretické části se zabývá tématem dvojího typu zákazníků - platících čtenářů, a platících inzerentů. Ti mohou - a dle dostupné teorie mnohdy rovněž mají - rozdílné či přímo protichůdné zájmy. Inzerent má zájem, aby se jeho produkty ukazovaly v médiu, kde inzeruje, v co nejlepším světle, naopak čtenář má zájem na tom, aby byl co nejobjektivněji zpraven o kvalitě produktů, o kterých v časopise čte. Teoretický základ vychází zejména z McQuaila (2009) a Jiráka a Köpplové (2015), kteří se dilematu dvou zákazníků obsáhle věnují. Prostor je věnován také několika zahraničním pracím na podobné téma, které jej zkoumaly například v kontextu italských módních časopisů. Samotný výzkum je postaven na výzkumných otázkách, které se ptají jak na možnou korelaci množství inzerce a redakčního obsahu (a jeho tonality), tak také na možný nepřímý vliv inzerentů směrem k nastolování témat, kterým se média věnují.
On-Line Advertisement System
Zito, Andrej ; Bidlo, Radek (oponent) ; Blatný, Petr (vedoucí práce)
This work deals with a concept and realization of on-line advertising information system. The goal was to design and create a functional application providing basic tasks for end users allowing them to add, browse and search advertisements, register, send comments and private messages. The system was implemented using the following technologies: XHTML, PHP, MySQL, CSS, JavaScript, DOM and AJAX.
Analýza inzerce v českých magazínech o počítačových hrách v letech 1998 - 2015
Dovole, David ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Ve své práci se věnuji analýze inzertních příjmů v časopisech o počítačových hrách Score a Level v období od srpna 1998 do ledna 2015. K tomuto tématu mám blízko, jelikož jsem byl dlouhou dobu čtenářem obou časopisů a následně jsem v jednom z nich i pracoval. Má práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části se pokusím popsat ekonomickou situaci provázející sledované období, do něhož spadá i globální ekonomická krize let 2008-2009. Její vznik a dopady na českou ekonomiku v teoretické části shrnu, stejně jako historii herní žurnalistiky u nás. V praktické části práce se pak snažím analyzovat pomocí kvalitativní a kvantitativní analýzy inzerci v obou sledovaných titulech ve sledovaném období. Na základě výstupů této analýzy se následně pokusím vyvodit souvislosti, s jejichž pomocí bude možné zhodnotit přístup obou časopisů k dopadům ekonomické krize a určit, který z nich se s krizí dokázal vypořádat lépe.
Vliv inzerentů na obsah lifestylových médií
Pouzarová, Jana ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zda má inzerce vliv na obsah lifestylových médií. První část se zabývá teorií ekonomie médií, trhem tištěných magazínů a faktory, které na média působí. Následuje vymezení etického a zákonného rámce inzerce. Součástí je také popis vybraných médií, rozbor jejich postavení na trhu a míry finanční závislosti na inzerci. Pro analýzu byly zvoleny dva lifestylové magazíny, konkrétně Cosmopolitan, jakožto zástupce časopisu pro ženy, a ForMen určený mužům. Druhá část práce se zabývá vymezením metodologického rámce a přiblížením použité výzkumné metody, tedy kvantitativní obsahové analýzy. Zkoumány jsou tři různé jevy v rámci šesti vedlejších výzkumných otázek, a to poměr reklamního a redakčního obsahu, míra propojenosti inzerce s redakčními materiály (reciprocita značek) i využívání advertorialů, případně jejich označování a rozpoznatelnost od ostatního obsahu. Třetí úsek rozebírá výsledky výzkumu. Práce dochází k závěru, že určitá závislost médií na inzerentech je pozorovatelná, stejně tak i vliv zadavatelů. Méně často se naopak objevují projevy provázanosti inzerce a redakčního obsahu. Analýzy ženského a mužského média zároveň přinesly výrazně odlišné výsledky.
Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace - Komparace přístupů značek Lancome a Estée Lauder
Damková, Jitka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace: Komparace přístupů značek Lancôme a Estée Lauder se zabývá fenoménem celebrity marketingu a způsobem, jak zmíněné značky s celebritami v reklamních kampaních pracují. Práce je uvedena teoretickou kapitolou, která se věnuje pojmu celebrita, historií celebrit i celebrity marketingem jako takovým. Zabývá se teoriemi výběru celebrit, stejně tak výhodami a nevýhodami užití slavných tváří v kampaních. V deskriptivní části práce jsou popsány vybrané značky, jejich historie, identita i způsoby práce s celebritami. V analytické části práce je zkoumáno, jakým způsobem obě značky využívají celebrity. Pro analýzu byla zvolena inzerce v časopisech Elle, Marianne a Marie Claire během let 1995, 2001, 2010 a 2018. Hlavní důraz je kladen na zjištění, zda značky celebrity opravdu používaly a jakým způsobem. Přičemž se předpokládá, že značky celebrity využívají, ovšem každá značka s celebritami pracuje odlišným způsobem. Práce primárně využívá metody kvantitativní obsahové analýzy, část výzkumu je ovšem i analýzou kvalitativní. Hlavní cíl práce spočívá ve zjištění, v jaké míře se celebrity v marketingových kampaních obou značek využívají, a zvýraznění nejvýznamnějších rozdílů mezi značkami.
Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011
Tůmová, Michala ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zápotocký, Jan (oponent)
Předkládaná bakalářská práce Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011 zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy médií četnost inzerce reklam všech ekonomických subjektů, které v týdenících Respekt, Reflex a Týden inzerovaly. Časové rozmezí bylo stanoveno na červen 2007 až červen 2011. Cílem této práce je zjistit chování těchto subjektů před krizí, v jejím raném počátku až do její přibližné poloviny. Teoretická část práce přináší vysvětlení příčin finanční krize, vysvětluje vztah mezi inzercí a médii, popisuje vývoj vybraných periodik a seznamuje čtenáře s metodou výzkumu. Empirická část předkládá a ilustruje výzkumem získaná data, ze kterých jsou pak vyvozeny závěry. Vyhodnocením výzkumu bylo docíleno jasných závěrů, které dokazují vliv finanční krize na ekonomické subjekty.

Beneš, Michal ; Průšová, Petra (vedoucí práce)
Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016
Samšuková, Jana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016 analyzuje vývoj a případné proměny inzerce v nejčtenějším seriózním českém deníku Mladá fronta DNES vydavatelství Mafra, a.s. v letech 2012-2016. Zejména se pak snaží odhalit trend v koncentraci reklamy, poměr původního redakčního obsahu a inzerce, provázanosti inzerce s grafickou či tematickou stránkou redakčního obsahu deníku nebo vývoj reklamních formátů a témat. Těchto zjištění je v práci dosaženo kvantitativní obsahovou analýzou, konkrétně tzv. emergent kódováním. V rámci nabídnutých teoretických poznatků je čtenář seznámen s aspekty ekonomického fungování médií, jakož i s teorií reklamy, fenoménem inzerce v tisku či jejím legislativním ukotvením. Autorka se taktéž dotýká fenoménu komercionalizace médií, a to i v prostředí českých médií. Část práce je rovněž věnována představení deníku Mladá fronta DNES, jeho historii a současné pozici na českém mediálním trhu. V druhé polovině práce je pak představena metodologie výzkumu, jeho design a vyhodnocení. Součástí této práce je i CD nosič s kódovací knihou i kódovacím archem.
Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice
Kubíčková, Jana Ada ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti je teoreticky zakotven pojem "ryze tabletového magazínu" a následně presentovány možné přístupy k produkci těchto časopisů. Po teoretickém zakotvení práce v oblasti nových médií je praktická část zaměřena na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant tabletových časopisů (vydání tabletového versus vydání tištěné). Pozornost je také věnována zastoupení reklam a množství článků v jednotlivých typech periodik. Klíčová slova: tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivita

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.