Název: Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace - Komparace přístupů značek Lancome a Estée Lauder
Překlad názvu: Celebrity marketing as a tool of marketing communication - Comparison of attitude of the brands Lancome and Estée Lauder
Autoři: Damková, Jitka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Celebrity marketing; Elle; Estée Lauder; inzerce; Lancôme; Marianne; Marie Claire; advertisement; Celebrity marketing; Elle; Estée Lauder; Lancôme; Marianne; Marie Claire

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108251

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398514


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet