Název: Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011
Překlad názvu: Advertising within weekly publications in times of the economic crisis 2007-2011
Autoři: Tůmová, Michala ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zápotocký, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Finanční krize; inzerce; obsahová analýza; Reflex; Respekt; tisk; Týden; vliv; Česká republika; advertisement; Czech Republic; Financial crisis; impact; media content analysis; press; Reflex; Respekt; Týden

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99552

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384723


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet