Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice
Kubíčková, Jana Ada ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti je teoreticky zakotven pojem "ryze tabletového magazínu" a následně presentovány možné přístupy k produkci těchto časopisů. Po teoretickém zakotvení práce v oblasti nových médií je praktická část zaměřena na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant tabletových časopisů (vydání tabletového versus vydání tištěné). Pozornost je také věnována zastoupení reklam a množství článků v jednotlivých typech periodik. Klíčová slova: tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivita
Informační design a jeho aplikace v kulturní statistice v ČR
Kubíčková, Jana Ada ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se zabývá použitím grafického designu pro prezentaci kulturních statistik. Cílem práce je navrhnout použití grafického designu (designu dat) v prezentaci výstupů kulturní statistiky ČR. První část práce je věnovaná definici používaných termínů, především pak vymezení kategorie informačního designu, jeho historickému vývoji, společenskému a psychologickému opodstatnění. Ve druhé části práce je nejprve zhodnocen současný stav prezentace výstupů kulturní statistiky a dále navrženo zpracování těchto výstupů s použitím grafického designu (designu dat).
Pozitivní a negativní vlivy globalizace na produktový design
Kubíčková, Jana Ada ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Práce se zabývá vlivem globalizace na produktový design. Cílem práce je popsat proměnu faktorů, které na produktový design působí a vliv těchto změn na produktový design. První část práce je věnovaná definici používaných termínů, především pak vymezení kategorie produktového designu a fenoménu globalizace. Ve druhé části práce je nejprve popsán koncept glokalizace, který s globalizací produktového designu úzce souvisí. Následně jsou zmíněny proměny jednotlivých faktorů, které ovlivňují design, tak jak je přinesla globalizace. Praktický dopad těchto změn je demonstrován na příkladech.

Viz též: podobná jména autorů
2 KUBIČKOVÁ, Jesika
2 KUBÍČKOVÁ, Jitka
2 Kubičková, Jitka
4 Kubíčková, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.