Název: Vliv zadavatelů reklamy na obsah médií na příkladu motoristických časopisů
Překlad názvu: Influence of Advertisers on Media Coverage on the example of Motoring Magazines
Autoři: Formánek, Vojtěch ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dilema dvou zákazníků; Inzerce; kvantitativní obsahová analýza; motoristické časopisy; reklama; tištěná média; trh dvojího produktu; vliv inzerentů; ads; Advertising; advertising bias; content analysis; dilemma of two customers; dual product market; influence of advertisers; motoring magazines; print media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121580

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435494


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet