Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace politických stran na Facebooku před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2017
Sedmáková, Markéta ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace politických stran na Facebooku před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2017" se zabývá politickou komunikací na sociální síti Facebook. Teoretická část práce se zaměřuje na definování pojmu politické komunikace a dále na charakter politické komunikace a volebních kampaní v prostředí nových médií. Teoretické znalosti jsou následně aplikovány v analytické části práce, kde byla zkoumána data z facebookových účtů politických stran, které uspěly ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2017. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvantitativní obsahová analýza jednotlivých publikovaných příspěvků a data byla sledována za období posledních čtrnácti dnů před volbami. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak si politické strany osvojily komunikaci na sociální síti Facebook před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2017 a jaký byl charakter této komunikace. Hlavním cílem práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotézy, že nové a alternativní strany jsou v komunikaci a využívání sociálních sítí aktivnější než tradiční politické strany.
Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace - Komparace přístupů značek Lancome a Estée Lauder
Damková, Jitka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace: Komparace přístupů značek Lancôme a Estée Lauder se zabývá fenoménem celebrity marketingu a způsobem, jak zmíněné značky s celebritami v reklamních kampaních pracují. Práce je uvedena teoretickou kapitolou, která se věnuje pojmu celebrita, historií celebrit i celebrity marketingem jako takovým. Zabývá se teoriemi výběru celebrit, stejně tak výhodami a nevýhodami užití slavných tváří v kampaních. V deskriptivní části práce jsou popsány vybrané značky, jejich historie, identita i způsoby práce s celebritami. V analytické části práce je zkoumáno, jakým způsobem obě značky využívají celebrity. Pro analýzu byla zvolena inzerce v časopisech Elle, Marianne a Marie Claire během let 1995, 2001, 2010 a 2018. Hlavní důraz je kladen na zjištění, zda značky celebrity opravdu používaly a jakým způsobem. Přičemž se předpokládá, že značky celebrity využívají, ovšem každá značka s celebritami pracuje odlišným způsobem. Práce primárně využívá metody kvantitativní obsahové analýzy, část výzkumu je ovšem i analýzou kvalitativní. Hlavní cíl práce spočívá ve zjištění, v jaké míře se celebrity v marketingových kampaních obou značek využívají, a zvýraznění nejvýznamnějších rozdílů mezi značkami.
Komparativní analýza komunikace vybraných českých veřejných univerzit prostřednictvím sociální sítě Facebook
Fikejzová, Michaela ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou oficiálních stránek vybraných českých veřejných univerzit na Facebooku za období prosinec 2018 - březen 2019. Mezi vybrané subjekty patří Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Ostravská univerzita, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Západočeská univerzita v Plzni a Univerzita Hradec Králové. Cílem práce je zjistit, jaký obsah univerzity na Facebooku publikují a v jaké míře se jim daří podnítit své sledující k aktivitě. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou sociálních médií a jejími komunikačními specifiky, dále je zde představena sociální síť Facebook a její působení v českém prostředí. Další část teoretické kapitoly se věnuje přijetí marketingového přístupu a jeho specifikům v oblasti terciárního vzdělávání. Poté je věnována podkapitola přímo komunikaci univerzit na sociálních sítích. V metodologické části je charakterizována výzkumná metoda, kvantitativní obsahová analýza, a její parametry užité v empirické části této bakalářské práce. Empirická část je věnována analýze dat získaných z oficiálních stránek univerzit na Facebooku. Nejprve jsou analyzovány univerzity jako samostatné subjekty, dále je provedena shrnující analýza všech získaných dat.
Role sociálních sítí v univerzitním vzdělávání
Filipová, Ludmila ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Internacionalizace vysokého školství vytváří konkurenční prostředí mezi univerzitami. Mnoho univerzit proto implementuje marketingové techniky ve svém řízení a využívá sociálních sítí k oslovení potenciálních studentů i studentů stávajících. Sociální sítě jsou totiž komunikačním kanálem obousměrné komunikace a jsou efektivním nástrojem vztahového marketingu, který je vhodný pro budování komunit, podporování loajality zákazníků i rozvíjení pozitivního chování. Cílem práce je prozkoumat využívání sociální sítě Facebook univerzitami, analyzovat komunikovaná témata, způsob jejich prezentace a vyvolanou odezvu od studentů. Celkem bylo analyzováno 510 příspěvků z 19 univerzitních profilů. Autorka využila metodu obsahové analýzy pro identifikaci komunikovaných témat a formátů příspěvků. Výsledky ukázaly, že univerzity se svou komunikací zaměřují na budování komunity stávajících studentů. Největšího zájmu sledujících se dostává tématu historických událostí a zpráv a novinek. Jako nejefektivnější formát příspěvku se ukázal být obrázek, nejméně efektivní jsou externí odkazy. Následná rozptylová analýza ukázala, že existuje významný rozdíl mezi jednotlivými univerzitními profily a engagementem - velikost instituce má vliv na míru engagementu. Pro větší instituce nejsou sociální sítě vhodné, jsou-li vedeny za...
Trendy prodeje reklamního prostoru na českém online mediálním trhu
Frantová, Nikol ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Trendy prodeje reklamního prostoru na českém mediálním trhu se zaměřením na programatické obchodování se zabývá využitím automatizovaných, tzv. programatických metod obchodování s mediálním reklamním prostorem na českém trhu. Práce zkoumá, v jaké míře je tato metoda na českém mediálním trhu etablována a implementována a jaká je podoba českého programatického ekosystému. V první části práce je vymezen teoretický rámec problematiky programatického obchodování, zaměřený na vysvětlení principu fungování této metody. V kapitole je programatický obchod definován a ustanoven v rámci jednotlivých typů metod obchodování s mediálním reklamním prostorem. Dále jsou definovány role jednotlivých tržních subjektů v rámci programatického obchodování a také jsou v kapitole charakterizovány technologické platformy, které zajišťují funkčnost a chod automatizovaných obchodů. Nakonec jsou vymezeny jednotlivé typy transakčních metod programatického obchodování, jejichž praktické využití je zkoumáno dále v rámci výzkumné kapitoly. Práce obsahuje podrobnou kapitolu s popisem výzkumných metod, jež zahrnují datovou analýzu, kvalitativní průzkum a rešerši odborných knih a oborových materiálů. V metodologické kapitole jsou blíže definovány zdroje tržních dat, sledované proměnné, sledované regiony a časové...
Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii
Dordová, Alžběta ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s názvem Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii se zaměřuje na specifika propojení sociálních médií s oblastí komerční komunikace související s volně prodejnými léčivými přípravky. Hlavním cílem práce v její teoretické části je představit problematiku farmaceutické reklamy a v části praktické přinést odpověď na otázku proč a jak je vhodné využít sociální média typu Facebook, Instagram nebo YouTube jako kanály pro šíření reklamních sdělení souvisejících s léčivým přípravkem Skinoren krém. Teoretická část práce postupně zasazuje reklamu do kontextu marketingového i mediálního, nastiňuje význam nových, respektive sociálních médií a přibližuje problematiku legislativní a etické regulace reklamy na léčivé přípravky. Celá problematika je následně demonstrována v praktické části prostřednictvím rozboru dvou reálných reklamních kampaní. Praktická část práce se dále zabývá postoji k reklamnímu využití Facebooku ze strany vybrané cílové skupiny. Výzkum je proveden formou případové studie s využitím hloubkových rozhovorů coby kvalitativní metody sběru dat. Interpretace získaných dat ukazuje, že jako silný marketingový nástroj Facebook nelze ani v oblasti farmaceutické reklamy opomenout. Obsah sponzorovaného profilu však musí být velmi různorodý a pokrývat...
Email marketing RunCzech Running League
Hižová, Katarína ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Anotácia Cieľom diplomovej práce je analyzovať súčasný stav e-mail marketingu RunCzech běžecké ligy, na základe získaných teoretických poznatkov a autorovej skúsenosti s tvorbou automatizovaných kampaní navrhnúť uvítaciu sériu e-mailov a následne ju za pomoci nástroja MailChimp implementovať do praxe. Teoretická časť práce poskytuje ucelený prehľad o e-mail marketingu, optimalizácie a automatizácie e-mailových kampaní. Predmetom analýzy je nielen vyhodnotenie úspešnosti uvítacej série e-mailov a porovnanie dosiahnutých hodnôt výkonnostných metrík s hodnotami metrík štandardne zasielaných promo e-mailov, ale aj zhodnotenie dopadu zaslania uvítacej kampane na ďalšie správanie a loajalitu príjemcov.
Mediální obraz zahraničních destinací v médiích a jeho vliv na výjezdový cestovní ruch občanu ČR v letech 2012 -2015
Kozlová, Markéta ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Práce se věnuje vývoji mediálního obrazu vybraných zemí a jeho vlivu na výjezdový cestovní ruch občanů České republiky v letech 2012 až 2015. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena kvantitativní obsahová analýza online zpravodajského serveru Novinky.cz ve sledovaném období. Sledovány byly pouze články, týkající se faktorů, které ovlivňují výběr destinace dovolené u zemí, u kterých došlo ve sledovaném období k nejvyššímu rozdílu v návštěvnosti občany České republiky. Faktory, které ovlivňují výběr destinace dovolené, byly ověřeny podpůrnou výzkumnou metodou, dotazníkovým šetřením. V dotazníkovém šetření byla zjištěna i důležitost jednotlivých faktorů, což zajistilo zajímavé porovnání s prostorem, který byl jednotlivým faktorům věnován. Provedenou analýzou bylo zjištěno, že jedním z vlivů na návštěvnost zemí mohly být zmínky o bezpečnostní situaci v zemi a stabilitě státu. Nejvíce prostoru bylo věnováno zkušenostem turistům, u tohoto tématu však vliv nebyl potvrzen. Nízký prostor byl věnován výkyvům cen, které jsou dle dotazníkového šetření jedním z nejdůležitějších faktorů, který výběr destinace dovolené ovlivňuje. Tato zjištění by mohla být jedním z vodítek pro objekty působící v oblasti PR cestovního ruchu, kterým tématům je vhodné věnovat vyšší mediální prostor a kterým naopak lze věnovat méně...
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Dostál, Jaroslav ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy porovnat jejich komunikaci. Dalšími cíly jsou popsat jak jednotlivé marketingové aktivity přispěly k vybudování nového segmentu trhu a vysledovat shodné a rozdílné přístupy v marketingové komunikaci jednotlivých značek. Ve svém úvodu tato práce představuje tento tržní segment a uvádí jeho vznik a vývoj v České republice. Dále se práce zabývá jednotlivými značkami, jejich positioningem a konkrétními marketingovými aktivitami. Zde je kladen důraz zejména na on-line komunikaci, která je kvůli charakteristice cílové skupina klíčová. Závěr práce obsahuje porovnání marketingových aktivit a jejich možné zobecnění pro případné budoucí produktové kategorie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Tištěné módní magazíny v digitální éře na příkladu českých mutací časopisů ELLE a Harper's Bazaar
Pflegerová, Nikola ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem a proměnou tištěných médií se zaměřením na módní periodika od jejich počátku po současnost. Jako konkrétní příklady byly zvoleny české mutace měsíčníků ELLE a Harper's Bazaar. Práce je členěna do několika samostatných částí. V první z nich jsou definovány pojmy a teoretická východiska, na nichž je dále stavěno. Na média je v této práci nahlíženo skrze teorii parasociální interakce jako na persony, které mohou prostřednictvím sociálních sítí navazovat osobní vztahy se svými čtenáři. Média jsou také posuzována jako součást průmyslového odvětví, ve kterém se odehrávají konkurenční boje a je nutno se přizpůsobovat měnícímu se technologickému prostředí. Další část práce je snahou o komplexní popis vývoje tištěných módních časopisů s důrazem na vizuální proměnu a změnu komunikačních strategií směrem ke čtenáři. Popisována je situace jak v zahraničí, tak na českém trhu. Na základě kvalitativních i kvantitativních metod, jako jsou dotazníkové šetření, elitní interview, deskriptivní analýza webových stránek a komparace obsahů tištěných verzí a sociálních sítí, je v praktickém úseku vyvíjena snaha o zodpovězení výzkumné otázky, jakých možností komunikace a jakým způsobem využívají tradiční tištěné módní magazíny v online prostředí. Závěrem jsou navržena a představena další...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Hrabánková, Michaela
1 Hrabánková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.