Autoři: Beneš, Michal ; Průšová, Petra (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2005
Jazyk: cze
Klíčová slova: Inzerce; marketingová komunikace; reklama a propagace; reklamní agentury; Sociálně psychologické analýzy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK (pouze z IP adres univerzity).
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/90177

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-366535


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-04, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet