Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
Návrh na zlepšení Public relations firmy
Skulínková, Renata ; Špaček, Jan (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétním návrhem na zlepšení public relations pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá marketingový komunikační mix firmy se zaměřením na public relations a na základě těchto analýz navrhuje zlepšení public relations vedoucí ke zvýšení prodejnosti prodávaného sortimentu.
Návrh marketingové strategie
Štrbáková, Zuzana ; Ondrášková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu povědomí o subjektech, fungujících na realitním trhu na Břeclavsku a analýzu realitní kanceláře Schmidt. Tato analýza bude zaměřená na její vnitřní a vnější prostředí, především na to, jakým způsobem je tato realitní kancelář vnímána jejími skutečnými či potenciálními zákazníky v Břeclavi a jejím okolí. Výsledky analýz využiji k formulaci doporučení ke zvýšení úrovně spokojenosti klientů realitní kanceláře Schmidt a ke zvýšení povědomí o této realitní kanceláři.
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.
Komparace marketingového komunikačního mixu ziskových a neziskových sportovních organizací
Hanzlová, Eliška ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Hlavním cílem práce je komparace celého marketingového komunikačního mixu vybraných ziskových a neziskových sportovních organizací a na základě důkladné analýzy navrhnout případná zlepšující opatření či doporučení. Dílčí cíl představuje zjištění zdrojů financování a užití finančních prostředků na marketingový komunikační mix. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti sportu, ekonomie sportu, marketingu, marketingového komunikačního mixu a z poznatků z oblasti charakteristiky ziskových a neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraných ziskových a neziskových sportovních organizací v Karlovarském kraji. Jedná se o lezecké a horolezecké organizace či spolky nabízející, zprostředkovávající a zabezpečující lezení na vnitřních i venkovních stěnách, lezení na skalách či jiné podobné outdoorové aktivity. Na základě osobního interview byl analyzován současný marketingový komunikační mix organizací, včetně zdrojů financování a navržena zlepšující opatření.
Analýza marketingového mixu webového petičního portálu
Reisner, František ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Franěk, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu petičního portálu Jednej.cz. Využití marketingových nástrojů popisuje v rovině obecného marketingu Jednej.cz i na příkladu petice "Nesouhlasíme s Klausovou amnestií". Cílem práce je popsat a zhodnotit marketing Jednej.cz a následně navrhnout zlepšení marketingového komunikačního mixu a využití marketingových nástrojů.
Product placement ve filmech o Jamesi Bondovi
Habětín, Matěj ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Řehounek, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je product placement ve filmech o Jamesi Bondovi. Mým cílem bylo zmapovat problematiku product placementu na případech vybraných filmů a jeho vliv na diváky, hlavně ty české. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil celkem do šesti kapitol. První tři jsou z větší části teoretické. Zde se věnuji hlavně marketingovému komunikačnímu mixu, jeho formám a product placementu ve filmech obecně. Ve zbylých třech kapitolách jsem se věnoval přímo product placementu ve filmech s Jamesem Bondem. Uvedl jsem historické milníky Jamese Bonda v oblasti product placementu, nejznámější produkty, které byly ve filmech k vidění, a doplnil jsem to informacemi, za jakých podmínek k umístění produktu do filmu došlo. Na závěr své praktické části jsem zvolil dotazníkové šetření jako metodu výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jaké stanovisko vůči product placementu ve filmech, konkrétně ve filmech s Jamesem Bondem, zaujímají čeští diváci.
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.
Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Sachrová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.
Využití moderních nástrojů marketingové komunikace v bankovním sektoru
Helceletová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Štrégl, Richard (oponent)
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled nástrojů marketingové komunikace, jak jej uvádí různí autoři, analýzu používaných nástrojů v marketingové komunikaci velkých bankovních subjektů působících na českém trhu založenou na informacích získaných od zaměstnanců těchto bank a v závěrečné části také návrh využití některých moderních nástrojů, které tyto banky dosud nevyužívají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.